צימרים זולים בצפון אבל יוקרתיים בטירוף ב-2022: יש כזה דבר!

צימרים זולים בצפון אבל יוקרתיים בטירוף ב-2022: יש כזה דבר!

כולנו חושבים מהכיס, אבל כמובן שגם מעוניינים ליהנות מחופשה מושלמת. אם כך, אתם מוזמנים להכיר צימרים זולים בצפון אבל יוקרתיים בטירוף, כולל צימרים עם בריכות פרטיות, סוויטות עם ג’קוזי במחירים מוזלים, סוויטות בוטיק ליד הכנרת עם סאונה פרטית ועוד. איך יכול להיות? בואו נדבר על זה.

רומנטיקה במרום – 4 צימרים בכחל
2 שנים עברו
יהודית
250 m2
4 צימרים
4 חדרי רחצה
4 חניות

רומנטיקה במרום מתחם 4 צימרים במושב כחל מתחם ובו 3 בקתות עץ פסטורליות ובנוסף יחידת דיור מרווחת מעל בית המארחים ומתחם בריכה. סוגי יחידות: בית עץ זוגי/משפחתי, סוויטה זוגית/משפחתית קהל יעד: משפחות, זוגות ומקבלים חיות מחמד במושב כחל שבגליל העליון בין עצי הפרי והגינה הפורחת תתארחו במתחם האירוח "רומנטיקה במרום". במתחם 3 בקתות עץ מעוצבות ומאובזרות בטוב טעם […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
עדיליון – 3 סוויטות יוקרתיות בכחל
2 שנים עברו
אמנון
180 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

עדיליון – 3 סוויטות יוקרתיות במושב כחל את עדיליון תמצאו במושב כחל הממוקם בגליל העליון, מתחם 3 סוויטות בוטיק עם בריכה במתחם 3 סוויטות בוטיק מעץ מעוצבות ומאובזרות בסגנון אירופאי קלאסי. סוויטות מעוצבות בטוב טעם, במחשבה ובהקפדה עד הפרט הקטן. האירוח בסוויטות מתאים לזוגות רומנטיים או משפחות המחפשות חופשה מהנה. בחצר המתחם תיהנו מבריכת שחיה […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
צימר פסגת החרמון – מתחם 5 צימרים
2 שנים עברו
שוש
250 m2
5 צימרים
5 חדרי רחצה
5 חניות

פסגת החרמון – 5 צימרים בנווה אטי"ב במושב נווה אטי"ב השוכן למרגלות החרמון, צפון הגולן נמצא מתחם הנופש המקסים פסגת החרמון. במתחם 5 צימרים בצפון רמת הגולן הבנויים מעץ בשתי קומות ומתאימים לאירוח זוגות ומשפחות. במתחם החצר מדשאה רחבת ידיים המתאימה למשחקי ילדים, פינות ישיבה רבות ופינת ברביקיו עבורכם. בקיץ תוכלו ליהנות מבריכת השחייה במושב בתשלום […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
פנינה בגולן – מתחם סוויטות ליד הכנרת
3 שנים עברו
פנינה
420 m2
8 צימרים
5 חדרי רחצה
6 חניות

פנינה בגולן – ממלכה קסומה!   זכינו לחיות במדינה יפיפייה, רק שלעיתים קל לשכוח את היופי שלה, מכיוון שחיי היום יום שלנו קורים בעיקר באזורים בהם אנו חיים. אבל בכל תקופת זמן קצרה, עולה הצורך הזה לצאת לחופשה והוא גולם גם את ההזדמנות להיזכר כמה שהמדינה שלנו יפה..   אז אם גם אתם מבקשים ליהנות מחופשה […]

בקתות

וילות

צימרים

מחיר בשיחה
מתחם 4 סוויטות יוקרה – פרדייז ברמה
3 שנים עברו
דודו
200 m2
4 צימרים
4 חדרי רחצה
4 חניות

יש מקומות שהקסם בהם פשוט קורה בשניות. שכבר מהכניסה אפשר להבין שהמקום איכותי מאוד. ממכר. עושה חשק. אחד מהמקומות הללו הוא פרדייז ברמה – 4 סוויטות יוקרה בצפון לזוגות ומשפחות עם בריכה מפנקת, אבזור מלא והמון עניין לזוגות, משפחות וקבוצות.   סוויטות יוקרה למשפחות עם המון עניין מסביב המפגש עם פרדייז ברמה עובר דרך הכביש […]

צימרים

ממוצע ₪1,600 / ללילה
טרה נוסטרה – 3 צימרים עם סאונה ובריכה
3 שנים עברו
חזי
150 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

טרה נוסטרה – צימרים בחד נס לזוגות ומשפחות   כבר מהתמונות ניתן להבין שטרה נוסטרה ("המקום שלנו" בפורטוגזית) היא מקום שבו מאוד אוהבים לארח. איך יודעים? הכל נמצא בפרטים הקטנים: בפסלוני הגינה המקסימים שבין הצמחייה המטופחת, בתמונות הקיר והדקורציה שמאפיינות כל אחת מהסוויטות, בפינוקים המוגשים לכל חדר. מבין עשרות צימרים בחד נס לזוגות, בולטת טרה […]

בקתות

צימרים

החל מ ₪1,050 / ללילה
גן העדן של ליאורה – בקתות לזוגות ומשפחות בפרטיות
3 שנים עברו
ליאורה
200 m2
2 צימרים
2 חדרי רחצה
1 חניה

גן העדן של ליאורה – צימרים בחד נס עם בריכה   יישוב חד נס הוא המקום הכי נכון בצפון להזמין בו חופשה רומנטית או משפחתית מפנקת עם בריכה והמון פרטיות. אך לעתים קרובות, המגוון והמבחר בין הסוגים השונים גורם לאורחים להתבלבל ולתהות מי מבין מאות צימרים בצפון יהיה הכי נכון לחוויה. ובכן, תנו לנו לחסוך לכם […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
אהבתיה – מתחם סוויטות עם בריכת זרמים
3 שנים עברו
משה
200 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

אהבתיה – צימרים בחד נס עם 5 כוכבים   למרות שהצימרים בבסיסם אמורים לספק את החופשה הרומנטית המושלמת, נדמה בשנים האחרונות שהקסם הרומנטי, האינטימי, היפה בפשטותו הולך ונעלם. במקומו מופיעים צימרים למשפחות וזוגות בעיצוב מתאים לדור ההיי טק, מה שאמור לספק רושם ויוקרה על חשבון אלמנטים רומנטיים “של פעם”. אבל הנה צימר אהבתיה – המספק […]

בקתות

וילות

צימרים

החל מ ₪1,100 / ללילה בסופ"ש
עדנ'ס בוטיק – סוויטות עם בריכה פרטית
3 שנים עברו
חגית
700 m2
5 צימרים
5 חדרי רחצה
4 חניות

עדנ’ס בוטיק – צימרים יוקרתיים בחד נס הרומנטית, מזמינים אתכם להכיר את התפנוקים הרבים במתחם. אם איכשהו עדיין לא יצא לכם לשמוע על מתחם עדנ’ס, אתם בהחלט מפספסים חוויית צימרים מהסרטים. במתחם נמצא 5 סוויטות יוקרתיות, אך מה בתוכן וסביבן? בואו נדבר סוויטות יוקרתיות בחד נס. מתחם עדנ’ס בוטיק הוא אחד המתחמים המפנקים ביותר בצפון […]

צימרים

החל מ ₪1,200 / ללילה
אקסטרים שטח עולמי – טיולי רייזרים בנהיגה עצמית
3 שנים עברו
משרד
20 חניות

אקסטרים עולמי טיולי שטח – ההרפתקה החדשה שלכם בכנרת לצלוח שדה פתוח או נחל זורם בנסיעה סוערת ומלאה באקשן? לנשום אוויר פסגות וללגום קפה טרי בלב השטח? ברוכים הבאים לעולם החוויות של אקסטרים עולמי: טיולי רייזרים בכנרת, טיולי לנד קרוזרים וטרקטורונים שחוגגים יום-יום את האהבה לטבע והשטח. אל תוך הפרא הירוק חברת אקסטרים עולמי נחשבת לאטרקציית […]

אטרקציות

מחיר בשיחה

אם חיפשתם אחר נופש יוקרתי בצפון, אבל לא רציתם לשבור את קופות החיסכון, הגעתם ליישוב חד נס. בעיירת חד נס הכפרית, אנחנו נמצא צימרים זולים עם בריכות פרטיות, מלונות בוטיק עם חמאם טורקי וטיפולי ספא, סוויטות עם ג’קוזי לזוגות בזול ועוד. שימו לב והחזיקו חזק בכיסאות, אנחנו מדברים על נופש בצפון החל מ-490 ₪ ללילה (באמצ”ש בלבד). איך ייתכן ומי השתגע על כל הראש? בעלי צימרים בחד נס, שמפרסמים את עצמם באינטרנט, חוסכים עלויות פרסום ונותנים לצרכן להרגיש את המסקנה הברורה בכיס – ביישוב חד נס הצימרים הכי יוקרתיים אבל הכי זולים !!!

 

חופשה זולה בצפון אבל יחד עם זאת יוקרתית: עם בריכה פרטית !!!

נופש זול בצפון מעולם לא קרץ יותר מאשר בשנת 2020, השנה בה כולנו למדנו להעריך מחדש את חופש התנועה שלנו. עם נגיף שתקף את הפלנטה בתחילת השנה, כיום כולנו מחפשים אחר צימרים זולים בצפון עם בריכות מחוממות, עיסויים, ארוחות בוקר ועוד שלל פינוקי נפש אמיתיים. וכשמדברים על נופש מוזל בצפון ב-2020, מדברים על מתחמי אירוח ענקיים לקבוצות, שגודלם לפעמים מגיע עד ל-700 מטרים רבועים.

אתם מוזמנים להנות מנופש עם מתקנים פרטיים לחלוטין ומצוחצחים. במחירים של החל מ-490 ₪, תוכלו לרכוש דיל ללילה בצפון, אליו תוכלו לצרף גם כל מיני פינוקים אחרים.

חשוב לציין כבר עכשיו, פינוקים נוספים הם כמובן בהזמנה מראש ובתוספת תשלום. תוכלו להתפנק על צימר עם עיסוי, צימר זול עם ארוחת בוקר בצפון, צימרים עם טיפולי ספא מענגים, סוויטות עם טיפול רפלקסולוגיה ועוד.

 

 

נופש בצפון עם אטרקציות שלא מפספסים

בימינו, מומלץ גם לברר מראש לגבי אטרקציות בצפון במחירים מוזלים. אתם יכולים לצאת לאטרקציות שטח, כמו למשל טיולי ג’יפים בצפון בנהיגה עצמית טיולי שטח עם טרקטורונים חדישים, טיולי רייזרים ועוד. בין אם בא לכם אטרקציה רגועה או סוערת יותר, סביב יישוב חד נס תוכלו למצוא את המענה הכי מדויק לחשקים שלכם!

וכשאומרים “חשקים” באותו המשפט גם חייבים להזכיר חשק לצימר עם ג’קוזי מלטף ויין משובח. אמרתם יין? אמרתם גם יקב בצפון. שימו לב כיצד ניתן לשלב תענוגות עולם ביחד.

 

 

שילוב של ביקור ביקב רמת הגולן עם צימרים יוקרתיים וזולים

את הבוקר אתם פותחים בביקור ביקב מקומי ברמת הגולן, שם אתם נהנים מהדרכות וטעימות, אבל גם רוכשים בקבוק יין משובח ומקומי. כידוע לכולנו, הישראלים מייצרים יינות פשוט משובחים וקוטפי פרסים עולמיים.

בכל מקרה, לאחר מכן, אתם מגיעים למתחם צימר זול בצפון עם בריכה פרטית וג’קוזי. כן, גם וגם, אם תרצו (חשוב לברר מראש מה כולל כל מתחם צימרים מוזלים). את בקבוק היין אתם פותחים בהיכנסכם לג’קוזי המבעבע והשוצף, שממתין רק לכם. נו, יום מושלם, או לא יום מושלם? לאחר כל זה, יש סיכוי שתרצו להתפנק גם על עיסוי טוב, ככה שאנחנו ממליצים לברר גם לגבי צימר זול עם עיסוי בצפון.

טרה נוסטרה צימרים 5 כוכבים עם ג'קוזי יוקרתי בסוויטה

טרה נוסטרה צימרים 5 כוכבים עם ג’קוזי יוקרתי בסוויטה

 

צימרים עם עיסוי בצפון: דיל זול לנופש בצפון

ישנם המון צימרים בצפון עם עיסוי רפלקסולוגיה, סוויטות עם עיסוי אבנים חמות ועוד. בין אם בא לכם להתפנק על סוג טיפול כזה או אחר, אתם מסודרים עם מעסות מקצועיות ומוסמכות אשר מגיעות אליכם עד פתח הצימר. באותם מתחמי צימרים מוזלים בצפון, אתם גם תוכלו למצוא שלל מתקני-חוץ אטרקטיביים ביותר.

למשל, אם בא לכם לאפות פיצות בטאבון מקורי ואמיתי של פיצות, ישנם מתחמי סוויטות יוקרה שבהם תוכלו לעשות את זה עם כל המשפחה. אגב, ניתן גם להזמין עד פתח הצימר סדנת אפייה של פיצות לזוגות, או עבור משפחות. מדהים וממש, אבל ממש מומלץ!

 

אטרקציות אוכל בצפון המגיעות עד פתח הצימר

עוד בתחום הזה של אטרקציות אוכל בצפון לצימרים, אנחנו מזמינים אתכם גם להכיר סדנה להכנת שוקולד, גבינות, חמאה ועוד. בקיצור, אפשר כבר מראש לפתוח את הכפתור בג’ינס, הולך להיות טעים ומשמין קצת. בואו נגיד את זה ככה, אל תתכננו לחסוך בקלוריות במהלך סוף השבוע.

לאחר כל הדיבורים על צימרים ברמת הגולן ואטרקציות משמינות, כדאי גם לדבר על מקומות שתוכלו לשרוף בהם את הקלוריות העודפות (לא חובה). בעלי צימרים זולים ויוקרתיים בחד נס, ישמחו לספק לכם המון מידע על מסלולי טיולים רגליים בצפון, מסלולי טיולי אופניים, ג’יפים ועוד.

כל עוד יהיה לכם חשק לצאת לטייל ולראות את נופיה המדהימים של רמת הגולן, תוכלו לקבל מבעלי הצימרים טיפים של זהב.

 

צימרים זולים בצפון לאירועים קטנים עד 50 איש: אירוע בוטיק

יש משהו חשוב שכדאי לדעת לגבי צימרים מוזלים ב-2020, הם גם מתאימים עבור אירועים עד 50 איש. מחפשים לחגוג חתונה עד 50 אנשים בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמים שהם מלונות בוטיק לכל דבר, כולל מלון בוטיק עם בריכה פרטית מחוממת לאירועים עד חמישים אנשים.

מתכננים חגיגה בקרוב? בררו פרטים עוד היום לגבי צימרים מומלצים בצפון ב-2020, צימרים זולים ויוקרתיים, סוויטות יוקרה בזול החל מ-490 ₪ ועוד. שתהיה חופשה מהנה!

הגבלות שונות: המחיר המוצע (החל מ- 490) הינו עבור לינה של לילה אחד באמצע השבוע בלבד! (עבור 2 נופשים) ומשתנים בין מתחם למתחם. בסוף שבוע חלה גבלת מינימום 2 לילות, אך ישנה הנחה על הלילה השני. המחירים משתנים בהתאם לחופשות, חגים ורמת ביקושים. אם הינכם מתעניינים לגבי דיל 2 לילות לסוף שבוע בהנחה, מוזמנים ליצור קשר טלפוני או בהודעת טקסט עם מתחם האירוח לקבלת המחיר הטוב ביותר. 

השווה

הכניסו את מילת המפתח