צימרים: הכי טובים לחופשת POST קורונה

צימרים: הכי טובים לחופשת POST קורונה

צימרים לאחר הקורונה: הכי טובים לחופשת POST קורונה

מחפשים חופשה אחרי הקורונה? אף אחד לא דמיין ככה את 2020, שנה שהתחילה כמו כל שנה אחרת. בתחילת השנה, צימרים וסוויטות ביישוב חד נס עוד היו עמוסי מבקרים מכל העולם, תיירים שהגיעו לפקוד את נופי רמת הגולן המדהימה. ומה עכשיו?

אז מה קורה עם צימרים בצל משבר הקורונה בימינו? מתי כבר סוויטות בחד נס יחזרו לפעילות וישובו להעניק לנו חופשות אירוח כפרי בצפון? שאלות מצוינות, עליהן יש לנו את התשובות שאתם מחפשים. אם אתם מקלידים בימינו צימרים קורונה בגוגל, אתם כבר תתחילו לראות לבלובים של בעלי מתחמי צימרים בצפון שכבר התחילו לפרסם לקראת חופשה לאחר ימי הקורונה. אז מה קורה ביישוב חד נס, היישוב הכי כפרי בארץ? מתי צימרים שם יחזרו לפעילות? בואו נדבר על חופשת קורונה, או ליתר דיוק, חופשה בחד נס POST ימי הקורונה:
יתרון גדול של צימר בצפון עם הכלב שלא משאירים בבית! את החבר על-4 לוקחים איתכם לצפון.

לפניכם מתחמי צימרים מְחוּטָּאִים ונקיים ע"פ התו הסגול: כנסו

תחזיקו חזק בכיסאות: 1 במאי יש חופשות בצפון אחרי קורונה

מומלץ, אבל ממש מומלץ להזמין מראש חופשות אחרי קורונה ברמת הגולן. בעלי צימרים ברמת הגולן כבר מתחילים להרגיש בפניות רבות ובהתעניינות לגבי סוויטות ברמת הגולן אחרי ימי הקורונה. בימינו, נכון לתאריך 21.040.2020 ובתקווה שדבר לא ישתנה, הצפי הוא חזרה לפעילות של צימרים בחד נס בתאריך 01.05.2020.
ההמלצה הכי גורפת היא להזמין חופשה בצפון אונליין ובמחירים מוזלים. מחפשים חופשה ברמת הגולן לאחר קורונה ועם פינוקים שרוצים מהם עוד ועוד? קחו בחשבון, אנחנו לא סתם ממליצים להזמין מראש סוויטות בחד נס לאחר ימי הקורונה.

צמאים לחופשה בצפון אחרי הקורונה: מחירים טובים לצימרים אונליין

אתם חייבים לזכור שכמו שאתם כבר צמאים לחופשה שתפנק אתכם מכף רעל ועד הראש, ככה גם אנשים אחרים צמאים לחופשת אירוח כפרי ברמת הגולן אחרי קורונה. כרגע, לא מסתמן שהשמיים הולכים להיפתח בקרוב עבור טיולים לחו"ל או נופש בחו"ל אחרי קורונה.
ואם זה ככה, וזה אכן ככה, העובדה שנופש בחו"ל לאחר הקורונה לא יתאפשר, תוביל אנשים לרוץ לאזור רמת הגולן, חד נס. כולנו כבר התגעגענו לזמן הזה שהוא כולו עבור עצמנו, במיוחד בימים בהם אנחנו עסוקים עם הילדים מצאת החמה ועד צאת ה…טוב, לא נגיד את זה.

נופש ברמת הגולן כשנגמרות הגבלות קורונה

תיירות ברמת הגולן של צימרים, מסעדות, אטרקציות ומקומות בילוי ברמת הגולן צפון הכנרת
בכל מקרה, כדאי כבר לשריין מראש סוויטה קורונה ברמת הגולן, כזאת שעברה את כל החיטוי הנדרש, את הניקיון ומוכנה לפנק אתכם מכף רגל ועד ראש. ואם אתם רוצים דווקא מלון אחרי ימי הקורונה ברמת הגולן, יש לנו להמליץ לכם על לא מעט מלונות בוטיק ביישוב חד נס, חלקם אפילו מלונות בוטיק עם בריכות מחוממות.
רוצים ייחוד אמיתי? קחו לכם מלון בוטיק בחד נס עם חמאם טורקי ובריכות פרטיות בכל סוויטה וצימר. אחרי תקופת הקורונה, כולנו נהיה זקוקים לחופשה כזו. מחפשים צימרים במחירים טובים אחרי הקורונה? אולי סוויטות בהנחה בשיחה קצרה? כמה כיף שיישוב חד נס פותח את שעריו ב-1 במאי, 2020. אולי מצער לשמוע, אבל מאז פרוץ מגפת הקורונה, שערי יישוב חד נס ננעלו למבקרים, מה שהפך את היישוב למבודד לגמרי מהנגיף.

יישוב חד נס נעל את שעריו עצמאית: בכך מנע הידבקויות בנגיף

למעשה, נכון לעכשיו, לא קיים דיווח על אדם אחד מיישוב חד נס אשר נדבק בנגיף. אנחנו מייחסים זאת לעובדה שהיישוב היה מספיק אחראי בכדי לא להמתין להצהרות הממשלה. ברגע שפרצה מגפת הקורונה, היישוב ננעל ונאטם למבקרי-חוץ.
הפעולה המהירה הזו הובילה את היישוב למצב בו הוא נמצא כיום – מבודד מנגיף הקורונה. מחפשים צימרים מאופשרים קורונה? צימרים נקיים מקורונה? סוויטות בצפון לבידוד מהקורונה? את כל הדברים האלו אתם יכולים למצוא כאן – חד נס, רמת הגולן.

הוראות משרד הבריאות בזמן נופש צימר בצפון

אנחנו מדגישים כי במידה ויהיה איסור כזה או אחר, צימרים בצפון יישמעו להוראות משרד הבריאות. אילו איסורים? למשל, אם יהיה איסור על מגע קרוב בין אדם זר לאדם זר אחר, הדיל של צימר עם עיסוי לא יהיה אפשרי.
מעבר לאיסורים אפשריים ועתידיים על צימר ועיסוי בצפון, חשוב לזכור כי ייתכן שמשרד הבריאות עדיין ידרוש מכולנו לשמור על מרחק, ולכן חשוב להזמין מתחם סוויטות עם מרחבי דשא גדולים, בהם ניתן לשמור על ההוראות.

הנחות על סוויטות לאחר ימי ההגבלות של הנגיף


צימרים בחד נס, צימרים בחד נס לזוגות וגם סוויטות למשפחות
אתם יכולים כבר עכשיו לסגור מראש על חופשה בצפון אחרי הקורונה, ומומלץ לעשות את זה בשיחה קצרה עם בעלי הצימרים עצמם. ישנם מחירים טובים לצימרים בצפון אחרי ימי הקורונה, מתחמי אירוח כפרי כאלו שניתן להישמע בהם להוראות משרד הבריאות.
רוצים צימר מפנק ברמת הגולן אחרי הקורונה עם ג'קוזי ספא ענק? אולי סוויטות מול הכנרת אחרי הקורונה? כיף גדול, בהחלט מומלץ! האמת, כדאי להוסיף לזה גם דיל של ארוחת בוקר בצימר. לא בטוח שבתאריך 1.5.2020 כל המסעדות בצפון יהיו פתוחות כבר.
העיקר שכולנו נהיה בריאים, בדקו כעת הנחה צימר בצפון בעל תו סגול בצל הקורונה!

כתיבת תגובה

פוסטים קשורים

השווה

הכניסו את מילת המפתח