צימרים ברמת הגולן דקה 90 – הכי טובים ל-2022

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן בצפון הכנרת לזוגות ומשפחות.

מתחמי צימרים ברמת הגולן – הכי טובים לשנת 2022

עברו לדף מתחם האירוח לפרטים והתקשרות בלחיצה

תוכן עניינים

הכי טובים: צימרים ברמת הגולן דקה 90 והצפון!

מאחר וישנם כל כך הרבה צימרים ברמת הגולן דקה 90 והצפון, אנחנו רוצים לדבר על הכי טובים, אלו שנמצאים גבוה שם ברשימת המארחים הכי טובים ל-2022. אירוח כפרי בצפון עם כל הפינוקים, העיסויים וטיפולי הספא. בואו נדבר על תפנוקי אמת.
אתר צימרים בצפון הארץ – צימר גייד הוא מגזין תיירות, בו אתם יכולים למצוא מידע לגבי כל מה שלוהט בתיירות בצפון. מחפשים אחר צימרים דקה 90 עם ג'קוזי בצפון ורמת הגולן? אולי סוויטות עם בריכות מחוממות ופרטיות? בין אם כך או ככה, אתם יכולים למצוא את כל אלו במתחמי אירוח כפרי בצפון. אז מה הסיבה שאזור צפון הארץ זוכה לעשרות אלפי רבבה של מטיילים במהלך השנה?

תיירות ברמת הגולן דקה 90 וכל הסיבות להגיע לצפון

אין ספק, אפשר לספר עד מחר על אטרקציות ברמת הגולן דקה 90, מסעדות טובות בצפון, פעילויות שטח לקבוצות ועוד. יחד עם כל אלו, ישנם גם מתחמי צימרים ברמת הגולן שמפנקים את האורחים בכל טוב, מה שבהחלט מושך מטיילים ומטיילות במשך כל השנה.
הפינוקים להם זוכים האורחים במתחמי צימרים בצפון, בדרך כלל יכללו תפנוקים אשר מתאימים לכל ימות השנה, במיוחד אם מדובר בעונת החורף. גשם זלעפות בחוץ? חממו לכם ג'קוזי לוהט, מזגו כוס יין ותתענגו על החיים האלו! קיץ בחוץ והשמש קופחת? יש צימר עם בריכה פרטית וקרירה, כזאת שמתאימה לזוגות וגם למשפחות.

כולנו אוהבים צימרים ברמת הגולן דקה 90 עם פינוקי אמת

צימרים בצפון יכולים מאוד להתאים לעונת החורף, היות ואנשים בחורף בדרך כלל מחפשים אחר מקומות חמימים להתפנק בהם, ומה יותר מפנק מאשר סוויטה ברמת הגולן דקה 90 עם חמאם טורקי ענק ומקורה? אנחנו רוצים לספר לכם על יישוב חד נס, רמת הגולן, שם תמצאו את כל מה שאנחנו מספרים לכם עליו.
אתם תמצאו כאן צימרים עם בריכות פרטיות בדקה ה90, צימרים עם ג'קוזי תחת כיפת השמיים (מקורה), צימר עם ג'קוזי פרטי בתוך החדר, מלונות בוטיק עם טיפולי ספא לאישה ולגבר, מלון בוטיק עם עיסוי שוודי ועיסויים אחרים ועוד.

פינוקים אמיתיים ברמת הגולן לגוף ולנשמה

כשמדברים על פינוקים אמיתיים, מדברים על דיל צימר בצפון עם תפנוקי האמת שכולם אוהבים, כמו למשל צימר בצפון עם עיסוי כל כך מרגיע, עד שפשוט שוכחים מכל מה שלא חשוב.  סוויטה ברמת הגולן דקה 90 עם עיסוי שוודי זו אופציה מעולה עבור הירגעות מושלמת, אך מה לגבי צימר בצפון עם עיסוי רפלקסולוגיה מעולה? ומה עם סוויטה יוקרתית בצפון עם טיפול באבנים חמות על ידי מעסה מוסמך?
במילה אחת? מעולה!
מלון בוטיק עם עיסוי ברמת הגולן זו לא רק חופשה מעולה, אלא גם מתנה מושלמת לבני הזוג ולאירועים מיוחדים. ואם אנחנו כבר מדברים על מתנה לאישה, מתנות לבני הזוג ואירועים מיוחדים, אז בואו באמת נדבר על סוויטות מפנקות ברמת הגולן ברגע האחרון לאירוע מיוחד.

סוויטה לירח דבש בצפון ולימי נישואין

מעוניינים לחגוג אירוע עובדים או אירוע גיבוש? אולי ירח דבש או יום נישואין? מה לגבי מסיבת רווקות? צימר ליום נישואין זו מתנה בהחלט מופלאה, שכדאי לקבל לפחות פעם בשנה. ככה גם רלוונטי לגבי ירח דבש, אתם תוכלו לאתר צימר לירח דבש בקלות ביישוב חד נס, רמת הגולן. ביישוב חד נס ישנן סוויטות לאירועים מיוחדים, כולל סוויטות לקבוצות מאוד גדולות.
מחפשים אחר סוויטה לקבוצה גדולה בצפון? אתם מוזמנים להכיר מתחמי מלון בוטיק בחד נס, שלא נופלים ממתחמי אירוח בשווייץ. מחפשים אחר מלון בוטיק ברמת הגולן עם בריכה מחוממת ופרטית? תוכלו למצוא זאת ביישוב חד נס, וככה גם רלוונטי לגבי מתחמי אירוח כפרי בצפון עם ג'קוזי ספא ענק ומפנק, סוויטות עם בריכות פסיפס ענקיות ועוד.

אטרקציות ברמת הגולן דקה 90: צימרים שאסור לפספס!

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את רמת הגולן כמו שעדיין לא הכרתם אותה, פורחת ומלבלבת, משגשגת ומריחה מצמחייה טרופית. חורף 2022 עשה נפלאות במוקדי הטבע המרהיבים של רמת הגולן, ואתם בהחלט יכולים להנות משלל פעילויות-חוץ בצפון, בין אם אתם מטיילים ביחד כזוג או כמשפחה.
אטרקציות ברמת הגולן מומלצות עבור משפחות, זוגות וקבוצות גדולות, תוך שאתם מתאימים לעצמכם את האטרקציה המושלמת. מעוניינים בדיל של צימר עם ארוחת בוקר ברמת הגולן, טיול ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית ולבסוף, לבקר בערב במסעדה טובה? אפשר לסדר את זה!

איפה אוכלים ברמת הגולן? | צימר עם ארוחת בוקר מפנקת בצפון

אם אתם לא בטוחים לגבי המקומות המומלצים לבקר בהם, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם המארחים שלכם. המארחים הם בעלי צימרים ברמת הגולן דקה 90 שיכולים לספק לכם את הטיפים הכי טובים. באופן כללי, ישנן המון אטרקציות ברמת הגולן מסוגים שונים, ככה שבהחלט אפשר להתאים אטרקציות לכל סוגי המטיילים.
דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון, הוא הנושא של האוכל במהלך החופשה שלכם. אתם יכולים לסגור מראש על צימר ברמת הגולן דקה 90 עם ארוחת בוקר SUPER מפנקת, אך אתם גם יכולים לבשל בעצמכם את ארוחת הערב והבוקר שלכם. באופן כללי, צימרים בחד נס בדרך כלל מצוידים באבזור מלא, הכולל למשל טוסטר אובן וכיריים, מיקרוגל ומכונות קפה, מטבחונים, מטבחי חוץ ועוד.

סוויטות ברמת הגולן דקה 90 עם סדנאות שוקולד

בעוד שחלק מהאנשים אוהבים לבשל לעצמם את האוכל, חלק אחר מהאנשים תמיד יעדיף לסגור מראש על דיל סוויטות בצפון בדקה ה-90 עם ארוחת בוקר עשירה. כמובן, שבכל מתחם צימרים בחד נס תוכלו למצוא גם פינות BBQ להפיכת סטייקים וחצילים על האש.
בכל אופן, בין אם אתם בוחרים בדיל סוויטות ברמת הגולן ברגע האחרון עם ארוחת בוקר, או צימרים ברמת הגולן דקה 90 ללא ארוחה, כדאי לדעת שאפשר אפילו להזמין למתחם הצימרים סדנאות שונות להכנת אוכל (שוקולד, גבינות, חמאה ופיצות). הסדנאות האלו מגיעות עד פתח הצימר, בעוד שאתם רק צריכים להיות נוכחים! כיף ענק, שמומלץ מאוד גם לילדים ומשפחות.

אירוח כפרי ברמת הגולן שמפנק מכף רגל ועד ראש

בסופו של דבר, בין אם אתם מגיעים לצפון כמשפחה או כזוג, ישנם מתחמי אירוח כפרי עם בריכות מחוממות שיתאימו לכם. פחות בקטע של בריכות? לכו על צימר בצפון עם ג'קוזי ענק ופרטי. בשורה התחתונה, תיירות ברמת הגולן מתאימה לכל סוגי המטיילים והנופשים.
אתם יכולים למצוא את דיל הצימרים המושלם עבורכם (אפילו ברגע האחרון), ובימינו מומלץ לרכוש דיל צימרים דקה 90 אונליין בהנחה משמעותית. ניתן לרכוש און-ליין חבילות נופש ברמת הגולן הכוללות בריכות פרטיות, צימרים עם בריכות משותפות, סוויטות עם עיסוי זוגי ועוד.

רכישה מאובטחת דיל צימרים בצפון דקה 90 בהנחה

הרכישה היא כמובן מאובטחת, ההנחה על הצימר היא כדאית ביותר, ואתם רק צריכים לארוז בגדי ים ולהגיע לרמת הגולן. אם עדיין לא ארזתם את התיקים, אתם מוזמנים כבר היום לסגור נופש בצפון עם חמאם טורקי ענק, סוויטות עם טיפולי ספא בחד נס, צימר עם עיסוי שוודי, אירוח כפרי עם ארוחת בוקר ועוד.
לא משנה מה תחליטו, העיקר שתגיעו מוכנים ליהנות! כשיש כל כך הרבה פינוקים בכל רגע נתון, אף אחד לא נשאר מקופח! בחרו עוד היום את החופשה המושלמת שלכם – סוויטות בצפון בהנחה אונליין 2022 – המחירים הכי אטרקטיביים עבור צימרים ברמת הגולן דקה 90!

הליוס סוויטות יוקרה בטבע חד נס
שנה 1 עברו
ענו
250 m2
4 צימרים
4 חדרי רחצה
4 חניות

הליוס סוויטות יוקרה בטבע יישוב חד נס רמת הגולן   ביישוב חד נס שברמת הגולן תמצאו מתחם יוקרתי 'הליוס סוויטות יוקרה בטבע'. 4  אוהלי יורט  יוקרתיים הבנויים כחלל עגול מרווח עם תקרה גבוהה ומעוצבים (חלל פתוח) בסגנון כפרי, עם ריצפת פרקט וריהוט אלגנטי. 'הליוס סוויטות יוקרה בטבע' מזמינים אתכם למקום שכולו טבע בצפון הכנרת. נופש ייחודי בסוויטות מיוחדות […]

בקתות

צימרים

החל מ ₪675 / מחיר ממוצע ללילה
רומנטיקה במרום – 4 צימרים בכחל
שנה 1 עברו
יהודית
250 m2
4 צימרים
4 חדרי רחצה
4 חניות

רומנטיקה במרום מתחם 4 צימרים במושב כחל מתחם ובו 3 בקתות עץ פסטורליות ובנוסף יחידת דיור מרווחת מעל בית המארחים ומתחם בריכה. סוגי יחידות: בית עץ זוגי/משפחתי, סוויטה זוגית/משפחתית קהל יעד: משפחות, זוגות ומקבלים חיות מחמד במושב כחל שבגליל העליון בין עצי הפרי והגינה הפורחת תתארחו במתחם האירוח "רומנטיקה במרום". במתחם 3 בקתות עץ מעוצבות ומאובזרות בטוב טעם […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
עדיליון – 3 סוויטות יוקרתיות בכחל
שנה 1 עברו
אמנון
180 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

עדיליון – 3 סוויטות יוקרתיות במושב כחל את עדיליון תמצאו במושב כחל הממוקם בגליל העליון, מתחם 3 סוויטות בוטיק עם בריכה במתחם 3 סוויטות בוטיק מעץ מעוצבות ומאובזרות בסגנון אירופאי קלאסי. סוויטות מעוצבות בטוב טעם, במחשבה ובהקפדה עד הפרט הקטן. האירוח בסוויטות מתאים לזוגות רומנטיים או משפחות המחפשות חופשה מהנה. בחצר המתחם תיהנו מבריכת שחיה […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
צימר פסגת החרמון – מתחם 5 צימרים
שנה 1 עברו
שוש
250 m2
5 צימרים
5 חדרי רחצה
5 חניות

פסגת החרמון – 5 צימרים בנווה אטי"ב במושב נווה אטי"ב השוכן למרגלות החרמון, צפון הגולן נמצא מתחם הנופש המקסים פסגת החרמון. במתחם 5 צימרים בצפון רמת הגולן הבנויים מעץ בשתי קומות ומתאימים לאירוח זוגות ומשפחות. במתחם החצר מדשאה רחבת ידיים המתאימה למשחקי ילדים, פינות ישיבה רבות ופינת ברביקיו עבורכם. בקיץ תוכלו ליהנות מבריכת השחייה במושב בתשלום […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
פנינה בגולן – מתחם סוויטות ליד הכנרת
3 שנים עברו
פנינה
420 m2
8 צימרים
5 חדרי רחצה
6 חניות

פנינה בגולן – ממלכה קסומה!   זכינו לחיות במדינה יפיפייה, רק שלעיתים קל לשכוח את היופי שלה, מכיוון שחיי היום יום שלנו קורים בעיקר באזורים בהם אנו חיים. אבל בכל תקופת זמן קצרה, עולה הצורך הזה לצאת לחופשה והוא גולם גם את ההזדמנות להיזכר כמה שהמדינה שלנו יפה..   אז אם גם אתם מבקשים ליהנות מחופשה […]

בקתות

וילות

צימרים

מחיר בשיחה
מתחם 4 סוויטות יוקרה – פרדייז ברמה
3 שנים עברו
דודו
200 m2
4 צימרים
4 חדרי רחצה
4 חניות

יש מקומות שהקסם בהם פשוט קורה בשניות. שכבר מהכניסה אפשר להבין שהמקום איכותי מאוד. ממכר. עושה חשק. אחד מהמקומות הללו הוא פרדייז ברמה – 4 סוויטות יוקרה בצפון לזוגות ומשפחות עם בריכה מפנקת, אבזור מלא והמון עניין לזוגות, משפחות וקבוצות.   סוויטות יוקרה למשפחות עם המון עניין מסביב המפגש עם פרדייז ברמה עובר דרך הכביש […]

צימרים

ממוצע ₪1,600 / ללילה
טרה נוסטרה – 3 צימרים עם סאונה ובריכה
3 שנים עברו
חזי
150 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

טרה נוסטרה – צימרים בחד נס לזוגות ומשפחות   כבר מהתמונות ניתן להבין שטרה נוסטרה ("המקום שלנו" בפורטוגזית) היא מקום שבו מאוד אוהבים לארח. איך יודעים? הכל נמצא בפרטים הקטנים: בפסלוני הגינה המקסימים שבין הצמחייה המטופחת, בתמונות הקיר והדקורציה שמאפיינות כל אחת מהסוויטות, בפינוקים המוגשים לכל חדר. מבין עשרות צימרים בחד נס לזוגות, בולטת טרה […]

בקתות

צימרים

החל מ ₪1,050 / ללילה
גן העדן של ליאורה – בקתות לזוגות ומשפחות בפרטיות
3 שנים עברו
ליאורה
200 m2
2 צימרים
2 חדרי רחצה
1 חניה

גן העדן של ליאורה – צימרים בחד נס עם בריכה   יישוב חד נס הוא המקום הכי נכון בצפון להזמין בו חופשה רומנטית או משפחתית מפנקת עם בריכה והמון פרטיות. אך לעתים קרובות, המגוון והמבחר בין הסוגים השונים גורם לאורחים להתבלבל ולתהות מי מבין מאות צימרים בצפון יהיה הכי נכון לחוויה. ובכן, תנו לנו לחסוך לכם […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
אהבתיה – מתחם סוויטות עם בריכת זרמים
3 שנים עברו
משה
200 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

אהבתיה – צימרים בחד נס עם 5 כוכבים   למרות שהצימרים בבסיסם אמורים לספק את החופשה הרומנטית המושלמת, נדמה בשנים האחרונות שהקסם הרומנטי, האינטימי, היפה בפשטותו הולך ונעלם. במקומו מופיעים צימרים למשפחות וזוגות בעיצוב מתאים לדור ההיי טק, מה שאמור לספק רושם ויוקרה על חשבון אלמנטים רומנטיים “של פעם”. אבל הנה צימר אהבתיה – המספק […]

בקתות

וילות

צימרים

החל מ ₪1,100 / ללילה בסופ"ש
עדנ'ס בוטיק – סוויטות עם בריכה פרטית
3 שנים עברו
חגית
700 m2
5 צימרים
5 חדרי רחצה
4 חניות

עדנ’ס בוטיק – צימרים יוקרתיים בחד נס הרומנטית, מזמינים אתכם להכיר את התפנוקים הרבים במתחם. אם איכשהו עדיין לא יצא לכם לשמוע על מתחם עדנ’ס, אתם בהחלט מפספסים חוויית צימרים מהסרטים. במתחם נמצא 5 סוויטות יוקרתיות, אך מה בתוכן וסביבן? בואו נדבר סוויטות יוקרתיות בחד נס. מתחם עדנ’ס בוטיק הוא אחד המתחמים המפנקים ביותר בצפון […]

צימרים

החל מ ₪1,200 / ללילה

השווה

הכניסו את מילת המפתח