פרדייז ברמה – צימרים למשפחות

פרדייז ברמה – צימרים למשפחות

מחיר ממוצע ללילה ₪1,800

תיאור קצר

מתחם פרדייז ברמה – צימרים למשפחות בחד נס, הוא מתחם התענוגות שעדיין לא ביקרתם בו. במתחם 4 סוויטות יוקרה מפנקות, הכוללות את כל מה שיהפוך את החופשה שלכם למושלמת. בואו נדבר על הייחודיות שבמתחם, על היתרונות, ועל כל מה שצריך לדעת לפני שסוגרים חופשה מפנקת.

פרדייז ברמה בחד נס, הוא אחד ממתחמי הצימרים המפנקים ביותר בצפון, במיוחד עבור משפחות. בעוד שמתחמי צימרים אחרים מייעדים את האירוח עבור זוגות, מתחם פרדייז מארח בעיקר משפחות המגיעות לחוות את החופשה המושלמת. כשתגיעו למתחם, תמצאו בו 4 סוויטות יפהפיות, הכוללות בתוכן ומסביבן אבזור מלא לרווחת האורחים. מה עוד נמצא בסוויטות פרדייז ברמה? בואו נדבר על מה שחשוב שיהיה בחופשה!

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

המתחם צימרים ברמת הגולן פרדייז ברמה שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

פאר מלא אך ההרגשה ביתית

צוות המתחם מזמין אתכם ליהנות מאירוח כמו שאירוח צריך להיות, יוקרתי, אך ביתי ונעים. כאשר כל פרט ופרט נלקחים בחשבון, האיכות של הנופש שלכם בידיים מצוינות. אתם מוזמנים להחליט שאתם לא מחליטים כלום! צוות המתחם ישתדל תמיד לסייע לכם בכל דבר שתצטרכו, בין אם מדובר בטיפים על האזור חד נס, בהכנת הצימרים לאירועים וכל דבר אחר.  

הג'קוזי השוצף והמבעבע קורא לכם להיכנס אליו, ומומלץ מאוד כבר בשלב הזה לפתוח את בקבוק היין שתקבלו מתנה בכניסתכם לצימר. ואם כבר מדברים על מתנות ואבזור של הצימר, תיהנו לכם ממטבחונים מאובזרים לחלוטין, שתיה קלה, מכונת קפה וקפסולות, חלב ועוגיות טעימות. מה לגבי אירועים מיוחדים, האם ניתן לערוך כאלו במתחם?

מסדרים את הצימר עבור אירועים

אם מדברים על היתרונות שבמתחם פרדייז ברמה, חשוב להזכיר אירועים מיוחדים למשפחות וקבוצות חברים. אם אתם עומדים לחגוג אירוע מיוחד, מומלץ מאוד ליידע את צוות המתחם לפני הגעתכם. כך, יהיה אפשרי לסדר עבורכם את הצימר במיוחד לאירוע. אתם מוזמנים ליידע את צוות המתחם, אם אתם חוגגים יום נישואין, ימי הולדת, ירח דבש וכדומה.

בכל מקרה, כדאי לדעת שבאזור חד נס ישנן המון אטרקציות המתאימות למשפחות ולקבוצות. גם אם לא בא לכם לחגוג את האירוע בצימר עצמו, תמיד תוכלו למצוא אטרקציה מעולה לכל המשפחה או עבור קבוצות קטנות וגדולות.

מה נמצא בחצר המשותפת במתחם?

מעבר לבריכת שחייה פשוט ענקית (היא גם מחוממת ומקורה בחורף), אנו נוכל להתפנק מקרני השמש המלטפות כשאנחנו ישובים על ריהוט גן נוח. אחד היתרונות הגדולים במתחם פרדייז ברמה – צימרים למשפחות בחד נס, הוא בכך שהמתחם מתאים מאוד לקבוצות חברים. החצר גדולה ומטופחת, בריכת השחייה יכולה להכיל מספיק אנשים ואתם מוזמנים ליהנות מזמן איכות יחדיו.

בחצר המשותפת ישנו גריל בר ענק במטבח חוץ, מיטות שיזוף, בר ישיבה אשר מתאים בעיקר לארוחות צוהריים וארוחות ערב (פחות לחגיגות אלכוהול), פינות ישיבה מקסימות ועוד. נוף פשוט מדהים, כבר אמרנו? מהמתחם תוכלו להביט אל צפון הכנרת ואזורים אחרים יפהפיים, ששווים כמה תמונות טובות.

השווה

הכניסו את מילת המפתח