פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס

פנינה בגולן - ממלכה קסומה בחד נס

מחיר ממוצע ללילה ₪950

תיאור קצר

אתם מוזמנים לטבול בנוף הירוק ובנופים הקסומים, שנמצאים ממש אל מול פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס. חוץ מ-6 סוויטות יוקרתיות עם סוגי שירותים (FACILITIES) שונים, תמצאו גם בריכה ממש, אבל ממש ענקית, ג'קוזי ספא ענק ועוד.

בואו נדבר לרגע על הדרך הכי טובה לפנק את עצמנו, חופשת צימרים ברמת הגולן. חופשת סוויטות בצפון עם כל הפינוקים, זה מה שתמצאו בממלכה הקסומה שבחד נס. תוכלו לבחור לשהות באחת מתוך 6 סוויטות מפוארות, כאשר 2 מהסוויטות הן EXTRA מפוארות. אם אתם מחפשים אחר נופים שאינם נגמרים, אנחנו ממליצים לכם לשהות בסוויטה המלכותית שבמתחם.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

הממלכה הקסומה "פנינה בגולן" שוכנת ביישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

צימרים מפנקים אל מול שמיים שאינם נגמרים

אל מול שמי הכנרת והנופים הקסומים שסובבים אותה, תמצאו צימר עם ג'קוזי מוארך, שמתאים למספר אנשים. על במת עץ תמצאו את הג'קוזי, שגם ממוקם בצמוד לחלון פסטוראלי. מהחלון נשקף נוף ייחודי ביותר, שפשוט מזמין אתכם לפתוח בקבוק יין אדום או לבן.

אם אתם מחפשים אחר חופשה זוגית ברמת הגולן, פנינה בגולן ממלכה קסומה פותחים בפניכם צימרים בחד נס לזוגות עם פינוק אין סופי. סוויטה זוגית בצפון עם עיסוי? ניתן להזמין בכל עת, אך רצוי להזמין מראש את המסאז'. המתחם כולל 4 סוויטות משפחתיות, ביניהן גם צימרים זוגיים עם ג'קוזי.

מה עוד במתחם פנינה בגולן ממלכה קסומה?

נוסף על הוט-טאב או אמבט ספא בכל סוויטה וצימר, תמצאו כמובן גם אינטרנט חינם וטלוויזיית לוויין. בא לכם לצאת קצת לחצר? בחצר תמצאו בריכה מחוממת בגודל של דירה תל אביבית ממוצעת. אתם מוזמנים להנות מ-53 מ"ר של מים מחוממים לחורף.

אם אתם מחפשים אחר מלון בוטיק בכנרת עם בריכה ענקית, אתם מוזמנים להכיר את פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס. שימו לב, לא רק בריכה תמצאו בחצר המתחם, אלא גם פינת BBQ ושולחן פינג פונג, מיטות שיזוף, צמחייה פסטוראלית ודשא, נדנדות עץ, מטבח חוץ מאובזר קומפלט ועוד רבות.

החצר המשותפת עם בריכה מחוממת בחד נס

כשעומדים בחצר ומסתכלים על המתחם, אפשר בקלות לשקוע בעיצוב המרהיב של המקום. אם החופשה שלכם חייבת להיות כפרית, הגעתם לאחד המתחמים הכי כפריים ברמת הגולן. אירוח כפרי בצפון עם סאונה וגם ג'קוזי מול הכנרת?

אין בעיה, גם את זה תמצאו במתחם פנינה בגולן בחד נס.

בחצר המשותפת תוכלו להנעים את זמנכם בתוך ג'קוזי ספא ענק שמתאים ל-10 אנשים. ואם מדברים על צימר כפרי ברמת הגולן, בואו נדבר על סוויטה כפרית בצפון עם רומנטיקה שאינה נגמרת. אתם בהחלט מוזמנים ליידע את פנינה בגולן ממלכה קסומה בנוגע לאירועים מיוחדים.

מלון בוטיק עבור אירועים מיוחדים ברמת הגולן

אם תודיעו מראש על ימי נישואין, ימי הולדת, ירח דבש וכדומה, המארחים שלכם יסדרו צימרים יוקרתיים לזוגות, מפנקים במיוחד בשבילכם ועבור האירוע אותו אתם חוגגים. אם תרצו, תמיד ניתן להתייעץ עם פנינה בגולן לגבי אטרקציות בצפון לאירועים מיוחדים.

בכדי להגביר את הרומנטיקה, תוכלו לצאת למסלולי טיול יפהפיים ברמת הגולן. תוכלו גם לשאול את המארחים שלכם לגבי אטרקציות ברמת הגולן לזוגות, אטרקציות בצפון למשפחות ועוד. אתם מוזמנים להתייעץ, לטלפן או לשלוח הודעה דרך המייל, מארחיכם כאן כדי לסייע. עם מילת ייעוץ קטנה והכוונה טובה של מקומיים, החופשה שלכם היה מושלמת.

הזמינו סוויטות יוקרה לאירוח קבוצות ואירועי גיבוש

השווה

הכניסו את מילת המפתח