עדן ברמה חד נס – סוויטה עם בריכה

עדן ברמה חד נס - סוויטה עם בריכה

סוויטות מפנקות בפרטיות עם נוף

הכירו את עדן ברמה חד נס: תיאור קצר

אל מול פסטוראליות מושלמת וצמחייה מריחה מכל טוב של חיק הטבע, עדן ברמה חד נס מארחים אתכם ב-2 סוויטות עם בריכה מחוממת ופרטית. צימר עם ג'קוזי ספא אל מול נופי הכנרת? קיבלתם! בואו נדבר על המתחם.

אם אתם מחפשים אחר מתחם צימרים לזוגות עם ג'קוזי ופרטיות מושלמת, יש על מה לדבר בעיירת חד נס, רמת הגולן וצפונית לכנרת. בין אם אתם מחפשים אחר חופשת סוויטות משפחתיות, דיל צימר בצפון עם בריכה מחוממת, או חבילת נופש בצפון עם עיסוי וטיפולי ספא, עדן ברמה ישמחו לארח גם אתכם. מתחם עדן מקבל במהלך השנה מאות אורחים, הן מגבולות ארצנו הקטנטונת והן תיירים מחו"ל.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

המתחם עדן ברמה שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

אירוח כפרי בצפון – סמנו V – הגעתם למקום!

המתחם מתאפיין ברמת ניקיון גבוהה ביותר, בעוד שהפינוקים אינם נשכחים מאחור. הכירו 2 סוויטות עם בריכה פרטית מחוממת (בכל סוויטה), אך לא רק. עדן ברמה בנו עבור כל צימר וסוויטה במתחם (2 סה"כ) פינות ישיבה פרטיות ומקורות.

כשמגיע הערב, אתם מוזמנים לחלוץ פקק בקבוק יין ולהיכנס למימיו של ג'קוזי מבעבע ומזמין. הג'קוזי נמצא בצמוד למיטה ענקית ונוחה, עליה ישנם מצעים איכותיים ביותר ונקיים, כמובן. חדרי הרחצה בכל צימר מצוחצחים גם הם ומשדרים פינוק.

עדן ברמה בחד נס – נופש צימרים עם בריכה מחוממת

באזור עיירת חד נס ישנן אטרקציות מומלצות רבות, כולל טיפולי ספא וסוגי עיסויים מצוינים. צימר עם עיסוי זו חבילת נופש מומלצת ביותר, אותה ניתן לקבל במתחם עדן. אל תשכחו להזמין את העיסוי מראש. במתחם עדן תמצאו גם חצר משותפת, הכוללת אף היא בריכה מחוממת.

בחצר המשותפת של המתחם תוכלו להתפנק על נדנדת עץ ומיטות שיזוף, פינות ישיבה ועוד.

אם ניכנס לרגע חזרה לצימרים עצמם, נגלה מטבחונים הכוללים מיקרוגל, קומקום, מקרר עם פינוקים על חשבון הבית ועוד. בצימרים עצמם לא יהיה ניתן לקיים ארוחות גדולות או לבשלן, היות והם נועדו למטרות אירוח כפרי בצפון, פחות עבור בישולים ומשתה ענק.

צימר לזוגות | סוויטות משפחתיות בצפון | סוויטה עם ג'קוזי

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים על מסעדות מומלצות בחד נס וברמת הגולן, אתם בהחלט מוזמנים לשאול את הצוות של עדן ברמה חד נס לגבי הנושא. המארחים שלכם ישמחו להמליץ לכם על מסעדות מומלצות ברמת הגולן והצפון, אטרקציות נהדרות עבור זוגות ומשפחות, הכוון לטיולי ג'יפים לנהיגה עצמית ועוד.

בין אם אתם חובבי פעילויות כאלו או אחרות, באזור חד נס תוכלו למצוא מענה מושלם ומדויק לכל רצונותיכם וצרכיכם. ואם כבר מדברים על מענה מדויק לרצונות מהחופשה, בואו נדבר על ג'קוזי אשר ממוקם במרפסת מקורה ואל מול נופי הכנרת. נו, יש פינוק יותר מושלם מזה?

פינוק מושלם ברמת הגולן

כשבקבוק היין, השוקולדים, החלב ופינוקים נוספים ניתנים במתנה בכניסתכם לצימר, אתם בהחלט מוזמנים לשכוח כל טרדה כזו או אחרת אשר רובצת על כתפיכם. פשוט דמיינו את עצמכם נכנסים לאותו צימר בחד נס עם ג'קוזי ובריכה מחוממת, נכנסים למימיו ונותנים לנופים להיספג בכל סנטימטר בגופכם.

על הדרך, כדאי גם להנות מעיסוי מקצועי ביותר.

אם הזמנתם מראש סוויטה עם עיסוי לזוגות בצפון, תוכלו לצאת מהג'קוזי ישירות לידיה של מעסה מקצועית. סוגי העיסויים האפשריים בהזמנה מראש ובתשלום נוסף? צימר עם עיסוי שוודי, סוויטה עם טיפולי ספא ובריכה, צימרים עם טיפול באבנים חמות, סוויטות עם ג'קוזי ספא וטיפול רפלקסולוגיה ועוד.

אג'נדת עדן ברמה – עיירת חד נס

עדן ברמה – חד נס, הוא מתחם צימרים מפנקים ברמת הגולן, שמאמין כי בכדי שאורחים ימשיכו לחזור ולפקוד את המתחם, יש את הצורך הבסיסי להעניק את השירות הכי טוב והכי אדיב שאפשר לספק לאורחים. כשאנשים מגיעים לחופשה השנתית שלהם, הם תמיד ישמחו לקבל, מעבר לשירות טוב, גם טיפים לטיולים בצפון, טיפים עבור מסלולי נהיגת שטח בצפון, הכוונות לאטרקציות המים הכי מופלאות שקיימות ועוד.

באזור חד נס תוכלו למצוא את כל מה שציינו כאן ועוד יותר אפילו. מסלולי מים מומלצים ניתן למצוא בשפע סביב חד נס, וצוות מתחם עדן ברמה ישמח לספק לכם טיפים גם לאלו. אגב, את מסלולי המים ניתן לצלוח רגלית, באמצעות ג'יפים, אופניים ועוד.

אתם מוזמנים להסתייע, להתייעץ, לוודא ולבדוק עם צוות עדן ברמה – חד נס, שמצידו, יעשה תמיד את כל מה שאפשר בכדי לספק מענה מדויק.

נצלו הנחות חסרות תקדים בעונת הקיץ

הזמינו סוויטות רומנטיות עם בריכה ואפשרות של טיפולי ספא

השווה

הכניסו את מילת המפתח