חורף וקיץ ברמת הגולן

חורף וקיץ ברמת הגולן

חורף וקיץ ברמת הגולן | תיירות שאינה נגמרת בצפון

התיירות ברמת הגולן אינה נגמרת, צימרים בחורף הם ההוכחה לכך. סוויטות ברמת הגולן לחורף? מסתבר שיש כאלו אשר מושלמות עבור החוויה. אנחנו מזמינים אתכם להכיר צימרים ברמת הגולן עשויים אבן, עץ, סוויטות בעיצוב יוקרתי אותנטי ועוד.

לפני שאנחנו מדברים על צימרים ברמת הגולן בהמלצה חמה, על סוויטות עם ג'קוזי בצפון ועוד, בואו נדבר רגע על הנופים של רמת הגולן, על חיק הטבע. אין ספק כי רמת הגולן ברוכה באזורים יפהפיים, המומלצים מאוד עבור משפחות, זוגות, קבוצות, ימי גיבוש של עובדים ועוד. מרגישים שהגיע הזמן לצאת לחופשת צימרים מפנקים ברמת הגולן והצפון? אולי באמת הגיע הזמן.

לחצי השבוע נשכחים ברמת הגולן

תיירות ברמת הגולן של צימרים, מסעדות, אטרקציות ומקומות בילוי ברמת הגולן צפון הכנרת
כולנו מרגישים את הלחצים השונים והדאגות, אם לא במשך כל השבוע, אז בדרך כלל לקראת יום (חג) חמישי. אם ביום ראשון אנחנו עדיין לא חושבים על חופשת צימרים ברמת הגולן דקה 90, הרי שלקראת יום חמישי כבר אנחנו ממש נרצה לצאת להתאוורר בצפון או בדרום הארץ. כל הטוב שבעולם נמצא באזור רמת הגולן, ביישוב חד נס, בצפון הכנרת, ביישוב מג'דל שאמס ובעוד יישובים רבים.
מה כל כך טוב באזור רמת הגולן? בואו נתחיל, קודם כל, מהצמחייה ומשאבי הטבע הרבים שקיימים באזור הצפון ורמת הגולן. תאמינו או לא, באזור רמת הגולן ישנם אפילו גייזרים פעילים. גייזרים הם למעשה מעיינות (קטנים בד"כ) טבעיים הנובעים מהאדמה.

גייזרים ברמת הגולן ומעיינות טבעיים

בעוד שעשוי להיות קריר בחוץ, הגייזרים ברמת הגולן יאפשרו לכם להתרחץ במים חמים (לפעמים אפילו רותחים מדי, חשוב לוודא מראש כי ניתן להיכנס). מישהו ביקש ג'קוזי באמצע הטבע? אתם בהחלט מוזמנים להגיע אל צומת אמיר, צפון רמת הגולן. שם, תוכלו למצוא ג'קוזי בחיק הטבע, הכולל מי מעיינות חמים בהם ניתן להתרחץ.
שימו לב, בכדי להגיע למיקום זה, ניתן להקליד ב-WAZE "מאגר עורבים". דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, אם אתם מחפשים אחר אטרקציות מים ברמת הגולן, במאגר העורבים אין הזרמה של מים חמים במשך כל ימות השנה. הזרמת המים החמים (שנשאבים ממעיינות טבעיים) מתבצעת על ידי חברת "מי גולן", שלפעמים מחליטה לסגור את צינור המים שמזרים את מי המעיינות.

מה עושים ברמת הגולן חוץ ממסלולי מים מומלצים?

 

מעבר ליציאה אל מסלולי מים ברמת הגולן והצפון, תוכלו להתפנק במתחמי צימרים הכי מפנקים בארץ. למשל, ביישוב חד נס תוכלו למצוא סוויטות עם ג'קוזי פרטי, סוויטות עם בריכה מחוממת, צימרים עם בריכה פרטית ועוד.
המחפשים להתבודד, יוכלו ליהנות מבקתות עץ במיוחד עבור זוגות, אך זה לא הכול. ברמת הגולן ישנן סוויטות אבן מרהיבות, שגורמות לנו להרגיש כאילו נכנסנו למנהרת הזמן וחזרנו לימי הביניים. אין ספק, באזור רמת הגולן ישנם לא מעט צימרים מאוד מיוחדים, כולל אפילו צימרים בחד נס לזוגות בעיצוב מרוקאי, סוויטות עם מתחמי ספא פרטיים ועוד.

צימרים עם נוף לכנרת וג'קוזי או בריכה מחוממת

צימרים ברמת הגולן והכנרת יספקו לכם נוף ושלוות נופש.
בואו נחזור רגע לנופים המרהיבים של רמת הגולן. כשאתם מגיעים אל מתחם צימרים בצפון הארץ, תמיד כדאי לשאול לגבי הנוף מהצימר שלכם. לידיעתכם, ישנם אפילו מתחמי צימרים הבנויים במספר מפלסים, כאשר המפלס העליון של מתחם הצימרים משקיף ישירות לנופי הכנרת. פשוט חוויה. מה שנקרא, נוף פנוראמי לכנרת.
מחפשים אחר צימרים עם נוף לכנרת וג'קוזי אישי? אל תשכחו גם להוסיף ארוחת בוקר או ארוחת ערב רומנטית. מה יותר מושלם מאשר דיל צימר עם ארוחת בוקר ברמת הגולן, שמהצימר עצמו אתם יכולים להתבונן לנופי טבע קדומים?

כתיבת תגובה

פוסטים קשורים

השווה

הכניסו את מילת המפתח