חדרי אירוח בוסתן בחד נס – ברמת הגולן

צימר כפרי למשפחות עם ארוחת בוקר

חדרי אירוח בוסתן

צימרים בצפון הארץ – חדרי אירוח בוסתן בחד נס

חדרי אירוח בוסתן

חדרי אירוח למשפחות עם ארוחת בוקר עשירה ומפנקת הישר לצימר

הסוויטה

מטבחון

חדר רחצה פרטי

צימרים כפריים מול הכנרת

חדרי אירוח בחד נס

מתחמי צימרים בצפון לסופ ש הקרוב למשפחות חברים.

צימרים בצפון הארץ – חדרי אירוח בוסתן

צימרים בצפון הארץ מתאימים לכל סוגי המטיילים והמטיילות, אז כיצד נבחר צימר שיתאים לנו בול? בואו נדבר על סוויטות בצפון הארץ עם כל מה שאתם צריכים, בואו נדבר על עונג של ממש. מחפשים אחר הכנת סוויטות לאירועים מיוחדים? סמנו V כי מצאתם.

אתם מוזמנים להכיר עולמות של עונג, במיוחד עבורכם. על מה אנחנו מדברים? על סוויטות ברמת הגולן, מלונות בוטיק מרהיבים, סוויטות אבן, צימרים עם ארוחות בוקר מפנקות ועוד. נכון שנשמע טוב? אם בא לכם לפנק את עצמכם, לדעתנו בהחלט מגיע לכם. גם ככה, כולנו עובדים כל כך קשה במהלך השבוע, אז מה צריך בחיים האלו, אם לא חופשה מפנקת לפחות פעם במספר חודשים?

הגיע הזמן לחופשה ברמת הגולן - חדרי אירוח בוסתן!

אם גם עבורכם הגיעה התקופה הזו שצועקת "חופששש!!!", אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחם שנקרא חדרי אירוח בוסתן ברמת הגולן (יישוב חד נס). במתחם תמצאו את הגברת שוש – בעלת המקום. שוש מנהלת מתחם של 2 סוויטות אבן מפנקות ביותר, תוך שהיא גם מספקת ארוחות בוקר לצימרים ביישוב חד נס וסביבו.

סוויטות רבות ומתחמי צימרים בחד נס מגישים את האוכל שמכינה שוש באהבה רבה. ואם זה ככה, אם כל כך הרבה מתחמי אירוח כפרי בחד נס בוחרים להסתמך על הכישורים הקולינאריים של שוש, אז אין ספק שכשאתם מגיעים למתחם שלה (חדרי אירוח בוסתן), אתם יכולים לסמוך עליה שהיא תפנק אתכם.

רעבים ברמת הגולן? צימרים עם ארוחות מפנקות

רוצים לרפד את הבטן טוב-טוב? אנחנו מזמינים אתכם להתפנק על צימר עם ארוחת בוקר בצפון, או אולי אפילו סוויטה עם ארוחת ערב בחד נס. אגב, בכל מקרה, חשוב לזכור שצריך להזמין מראש את הארוחות. ואם אתם רגישים לכל מאכל כזה או אחר, חשוב לעדכן את שוש מראש.

לאחר שדיברנו על צימרים בצפון עם ארוחות בוקר, בואו נישאר בנושא, אבל נסטה מעט ימינה. על מה נדבר? על מסעדות מומלצות ברמת הגולן מסעדות אותנטיות בצפון ועוד. אתר חשיפה לגולן (מגזין תיירות) ממליץ על חופשה לפחות פעם בחצי שנה, שכוללת ביקור במסעדות מצוינות בצפון. צימרים בצפון הארץ עם מסעדה טובה? כדאי שיהיה אותנטי!

טיפים למסעדות שוות ברמת הגולן

אם אתם לא בטוחים באיזו מסעדה לבחור, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מתחם חדרי אירוח בוסתן בחד נס. תוכלו לקבל הכוונות, טיפים, עצות ועוד. עוד ניתן לברר, גם לגבי מסלולי הליכה מומלצים בצפון, מסלולי טיולי ג'יפים נהדרים ברמת הגולן, אטרקציות למשפחות בחד נס ועוד.

מחפשים אחר טיפים שווים לפעילויות בצפון? מומלץ מאוד לקחת בחשבון ביקור במוקדי טבע מרהיבים, ביקבי יין, במפעלי שוקולד, בברים ובמסעדות מצוינות. בסופו של דבר, באזור רמת הגולן יש המון תעסוקה ופעילויות מעולות!

הזמינו עוד היום: צימרים כפריים למשפחות במחירים מפתיעים

בעלת המקום של מתחם "חדרי אירוח בוסתן" מפנקת כבר שנים את רוב רובם של אורחי חד נס בארוחת בוקר משובחת ומשקעת מאד שהיא מכינה בעצמה ודואגת שארוחת הבוקר תגיע אליכם לצימר בדיוק בזמן

השווה

הכניסו את מילת המפתח