גן העדן של ליאורה – צימר כפרי באווירה ייחודית

גן העדן של ליאורה - צימר כפרי באווירה ייחודית

מחיר ממוצע ללילה ₪1,050

תיאור קצר

אם אתם מחפשים אחר בקתות עץ בצפון באווירה מאוד ייחודית, הגעתם לליאורה. גן העדן של ליאורה – צימר כפרי באווירה ייחודית בחד נס, מציע לכם את החופש המושלם באווירה הכי ייחודית בצפון. בואו נבין מה מיוחד במקום.

מה למעשה מושך כל כך הרבה אורחים אל המתחם של ליאורה, חד נס? גן העדן של ליאורה הוא מתחם צימרים ברמת הגולן באווירה מאוד מיוחדת, הכוללת אירוח בבקתות עץ, ממש כמו שרואים בסרטים. הנופש המושלם במרחק נסיעה קצרה מכל נקודה בארץ, בגן העדן של ליאורה, צפון הכנרת. מה נמצא במתחם הצימרים המפנק הזה? בואו נספר.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

גן העדן של ליאורה "צימרים כפריים בפרטיות" שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

בקתות עץ יפהפיות ונעימות

בין השלווה לעצים, נמצא את הצימרים הכי מפנקים. ליאורה פותחת בפנינו 2 בקתות עץ בחד נס הבנויות בקפידה. אין ספק כי הכול נלקח בחשבון בעת בניית המקום, כולל שימוש בחומרי עץ היוצרים אווירה מאוד אינטימית וייחודית למקום. הבקתות של ליאורה מתאימות גם לזוגות וגם למשפחות, כאשר ישנו ג'קוזי ספא פרטי לכל בקתה במתחם. בחצר המשותפת של המתחם תמצאו בריכת שחייה מענגת וגדולה. אגב, הבריכה פונה אל נופים משגעים.

בתוך כל בקתה האורחים של ליאורה נהנים משימוש חופשי בטלוויזיית לוויין, אך זה לא קרוב להיות הכול. הבקתות כמובן מצוידות במיטות זוגיות שאפשר לשקוע בתוכן ימים, ספות נפתחות למען סידורי שינה נוספים, מזגנים חזקים, פינות אוכל עשויות עץ, פינת ישיבה ועוד. כשאתם מסיימים לאכול, צאו לכם למרפסת הפרטית הקיימת בכל בקתה. מה במרפסת, חוץ מאוויר צלול כיין ופינת ישיבה? ג'קוזי ספא פרטי לשימושכם הבלעדי. כמובן – וגם אם לא, נדגיש ונאמר שבכל צימר כפרי מבין ה-2 במתחם תקבלו פרטיות מוחלטת. – ברוכים הבאים.

פינוקים רבים לאורחים

הגעתם אל גן העדן של ליאורה – צימר בצפון באווירה ייחודית בחד נס, משמע, הגעתם למקום בו מתפנקים עד הסוף. האורחים של ליאורה נהנים מיין מתנה המחכה להם בצימר, פירות העונה ושוקולדים מובחרים, מים מינרליים וחלב לקפה או קורנפלקס, מכונת אספרסו ועוד.

חלוקי הרחצה הנקיים תלויים בחדר הרחצה והם פנויים לשימושכם, יש לכם אפשרות לנעול נעלי ספא ולהתענג כל הדרך לטיפול. מעוניינים בטיפול ספא? בהזמנה מראש ניתן ליהנות מעיסוי בצימר, טיפול ספא בצימר, ארוחה מפנקת ועוד. פינוקים נוספים הם בתוספת תשלום.

סידור הבקתה עבור אירוע מיוחד

הבקתות של ליאורה ניתנות לסידור עבור האירוע אותו אתם חוגגים, בין אם מדובר ביום הולדת, ירח דבש, יום נישואין או כל אירוע אחר. אתם מוזמנים ליידע את הצוות שאתם חוגגים אירוע מיוחד, וגם תקבלו את ההכוונות הכי טובות לאטרקציות המתאימות לכם.

למשל, מומלץ מאוד לצאת לרכב על סוסים יחדיו, חוויה שמאוד מגבשת, במיוחד אם אחד ממכם מפחד מרכיבה על סוסים. שימו לב, הפחד הוא אלמנט המקרב מאוד בין זוגות! תגברו יחדיו על הפחדים ותעצימו את חוויית האהבה שלכם.

הזמינו בקתות כפריות באווירה ייחודית עם בריכה וג'קוזי חיצוני

השווה

הכניסו את מילת המפתח