בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכה בחסות צימר גייד

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן בצפון הכנרת לזוגות ומשפחות.

מתחמי בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכה וג'קוזי ספא

תוכן עניינים
פנינה בגולן – מתחם סוויטות ליד הכנרת
3 שנים עברו
פנינה
420 m2
8 צימרים
5 חדרי רחצה
6 חניות

פנינה בגולן – ממלכה קסומה!   זכינו לחיות במדינה יפיפייה, רק שלעיתים קל לשכוח את היופי שלה, מכיוון שחיי היום יום שלנו קורים בעיקר באזורים בהם אנו חיים. אבל בכל תקופת זמן קצרה, עולה הצורך הזה לצאת לחופשה והוא גולם גם את ההזדמנות להיזכר כמה שהמדינה שלנו יפה..   אז אם גם אתם מבקשים ליהנות מחופשה […]

בקתות

וילות

צימרים

מחיר בשיחה
טרה נוסטרה – 3 צימרים עם סאונה ובריכה
3 שנים עברו
חזי
150 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

טרה נוסטרה – צימרים בחד נס לזוגות ומשפחות   כבר מהתמונות ניתן להבין שטרה נוסטרה ("המקום שלנו" בפורטוגזית) היא מקום שבו מאוד אוהבים לארח. איך יודעים? הכל נמצא בפרטים הקטנים: בפסלוני הגינה המקסימים שבין הצמחייה המטופחת, בתמונות הקיר והדקורציה שמאפיינות כל אחת מהסוויטות, בפינוקים המוגשים לכל חדר. מבין עשרות צימרים בחד נס לזוגות, בולטת טרה […]

בקתות

צימרים

החל מ ₪1,050 / ללילה
גן העדן של ליאורה – בקתות לזוגות ומשפחות בפרטיות
3 שנים עברו
ליאורה
200 m2
2 צימרים
2 חדרי רחצה
1 חניה

גן העדן של ליאורה – צימרים בחד נס עם בריכה   יישוב חד נס הוא המקום הכי נכון בצפון להזמין בו חופשה רומנטית או משפחתית מפנקת עם בריכה והמון פרטיות. אך לעתים קרובות, המגוון והמבחר בין הסוגים השונים גורם לאורחים להתבלבל ולתהות מי מבין מאות צימרים בצפון יהיה הכי נכון לחוויה. ובכן, תנו לנו לחסוך לכם […]

בקתות

צימרים

מחיר בשיחה
אהבתיה – מתחם סוויטות עם בריכת זרמים
3 שנים עברו
משה
200 m2
3 צימרים
3 חדרי רחצה
3 חניות

אהבתיה – צימרים בחד נס עם 5 כוכבים   למרות שהצימרים בבסיסם אמורים לספק את החופשה הרומנטית המושלמת, נדמה בשנים האחרונות שהקסם הרומנטי, האינטימי, היפה בפשטותו הולך ונעלם. במקומו מופיעים צימרים למשפחות וזוגות בעיצוב מתאים לדור ההיי טק, מה שאמור לספק רושם ויוקרה על חשבון אלמנטים רומנטיים “של פעם”. אבל הנה צימר אהבתיה – המספק […]

בקתות

וילות

צימרים

החל מ ₪1,100 / ללילה בסופ"ש
הפינס בחד נס – מתחם 3 צימרים עם בריכה
שנה 1 עברו
ענבל
230 m2
4 צימרים
4 חדרי רחצה
1 חניה

Happy Ness (הפינס) – צימרים בחד נס למשפחות חברים   חופשה חלומית מעולה עם כל תענוגות הספא האפשריים? כן, בהחלט! ככל שהציפיות של הקהל מענף האירוח הולכות וגדלות, כך קיימים מתחמי נופש שמספקים יותר אפשרויות והתאמה לקהלים שונים. Hppy Ness (הפינס) הוא בדיוק אחד המקומות הללו, שאתם פשוט חייבים להתארח בהם: 3 צימרים בחד נס […]

בקתות

צימרים

החל מ ₪1,000 / ללילה

בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכה מחוממת בחסות צימר גייד

מגזין צימר גייד הוא המגזין האינטרנטי שאתם תסתייעו בו בכדי לאתר את הצימר הנכון לכם והכי מדויק. ואם מדברים על צימרים באזור של הצפון ויישוב חד נס, חובה באותה הנשימה להזכיר גם בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכה, לפעמים גם בריכות ממש מול הכנרת.
כל הפרטים שלכם כאן, כאן אתם תדעו בדיוק מה אתם מזמינים, באילו דילים של נופש מדובר, האם יש פינוקים EXTRA ועוד. מגזין צימרים בצפון הארץ – צימר גייד מרכז עבורכם את מתחמי בקתות העץ הכי מומלצים והכי מובילים ב-2020. ושנייה לפני שאתם שואלים את עצמכם, אז כן, גם בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכה ועם תו סגול לימי הקורונה. מאחר שנגיף הקורונה כאן בכדי להישאר בתקופה הקרובה כנראה, אנחנו ריכזנו עבורכם בקתות עץ לזוגות עם בריכות פרטיות, בקתות עץ למשפחה ברמת הגולן עם סאונה יבשה, עם ארוחות בוקר ועוד. בואו נכיר יותר מקרוב את מתחמי העונג והנופש האלו, מה כוללים בדרך כלל?

המדריך לאורחים שהכי אוהבים להתפנק: מה כוללים מתחמי בקתות עץ ברמת הגולן?

לרוב, מתחמי נופש ועונג כוללים כל מיני מתקני נופש, לרבות מתקני נופש לילדים. בחצרות הגדולות של מתחמי בקתות עץ אתם תמצאו גם שולחנות פינק פונג, שולחנות סנוקר, מיטות שיזוף, ג'קוזי מול הכנרת ונופים אחרים, ריהוט גן איכותי ביותר, מטבחי חוץ ענקיים ועוד.
בואו נגיד ככה, אם אתם מפנטזים על סופ"ש שלם שבמהלכו שום דבר לא חסר לכם, אתם מחפשים אחר מתחמי בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכות מחוממות ופרטיות. במתחמי הנופש האלו, מעבר למטבחי חוץ גדולים במיוחד, ישנם גם מטבחונים מאובזרים.

האם המטבחונים של בקתות עץ מתאימים גם לבישולים?

במטבחונים האלו יהיו את כל מכשירי החשמל שאתם צריכים, כולל גם מכשירים כמו פלטת שבת ומיחם שב עבור הציבור הדתי. בין אם אתם משתייכים לציבור הכללי או הדתי, תוכלו בכיף לבשל ארוחות של גורמה במטבחונים אלו (וגם במטבחי חוץ גדולים שנמצאים בחצרות בד"כ). אגב, ביישוב חד נס למשל, תוכלו גם למצוא בקתות עץ עם בריכות פרטיות ובית כנסת ממש בקרבה, כמעט צמוד.
אנחנו רוצים גם שתכירו לא מעט בקתות עץ מעוצבות במיוחד, כאלו שנראות כאילו שלפו אותם מהאגדות הכי קסומות שקיימות. ואנחנו אכן מתכוונים לקסם של ממש. אנחנו יודעים שאתם עובדים כל כך קשה במהלך השבוע, כולנו ככה.

המדריך למתרפק ולמתענגת האולטימטיביים: כיצד ייחווה וירגיש הסופ"ש?

במהלך סוף השבוע אתם רוצים להתרפק ולהתענג על באמת, כולל גם פינוקים של ארוחות בוקר מהסרטים. קחו לכם דיל של בקתת עץ לזוג ברמת הגולן עם ארוחת בוקר ובריכה מפנקת. מיד לאחר שאתם מסיימים לאכול את ארוחת המלכים והמלכות שלכם, אתם פותחים בקבוק יין של BRUNCH וקופצים לתוך הבריכה.
שאגב, בחלק ממתחמי הנופש יש בריכות עם נוף ישירות אל הכנרת. פשוט כיף אמיתי. ואם מדברים על כיף אמיתי, מדברים על לבשל ביחד ולהנות מזמן של איכות יחדיו. בקתות עץ ברמת הגולן עם בריכה כוללות גם מטבחים גדולים בד"כ.

מגזין צימר גייד ממליץ מהבטן: כל ריחות הבישולים באוויר!

אתם מסודרים מכל הכיוונים, בין אם בא לכם להכין פיצה, תבשילים, לאפות או כל דבר אחר. כל עוד בא לכם להרים לאוויר ארוחות ערב שהן חוויה קולינארית, תוכלו לעשות זאת בבקתת העץ שלכם. אם אתם פחות בקטע של בישולים, כמובן שתוכלו גם לברר מראש לגבי דילים של בקתות עץ ברמת הגולן עם ארוחות ערב.
בקתת עץ עם בריכה פרטית וארוחת ערב, זה כל מה שאתם צריכים בכדי להתפנק במהלך כל הסופ"ש 724. אם בא לכם, אפשר גם להוסיף למשוואה הזאת את טיפולי הספר שיש במתחמי נופש רבים ברמת הגולן. ישנן גם סאונות בחלק מבקתות העץ, מרכזי ספא, חמאם טורקי ועוד. ואם כל האפשרויות האלו שאנחנו מדברים עליהן כאן מבלבלות אתכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. הצוות של אתר צימר גייד יסייע לכם בדיוק כל הפרטים הכי רלוונטיים עבורכם.

השווה

הכניסו את מילת המפתח