בקתות עץ בחד נס – אוויר ואווירה

אוויר ואווירה - בקתות עץ בחד נס

מחיר ממוצע ללילה ₪650

תיאור קצר

בואו נדבר לרגע על מה שכולנו אוהבים, בקתות עץ בחד נס ( צימר כפרי בצפון ) עם פינוקים שזה פשע לתאר במילים. סוויטה ברמת הגולן זה מה שהנשמה שלכם צריכה לפחות פעם בשנה, ככה שאתם מומלצים להכיר את מתחם אוויר ואווירה – בקתות עץ לזוגות ומשפחות בצפון.

מחפשים אחר צימרים משפחתיים בצפון? אולי סוויטות למשפחות ברמת הגולן? בקתות עץ בחד נס בוחרים רק לאחר שמוודאים את כל הפרטים הכי רלוונטיים לכם. למשל? למשל, האם מדובר במתחם צימרים בצפון עם ג'קוזי? האם יש פינת בישול במתחם הסוויטות? בין אם כך או כך, יהיה מומלץ תמיד לוודא פרטים אלו מראש. אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחם מפנק ביותר שבו 3 בקתות עץ, שאליו תוכלו להזמין אפילו עיסויים עוד יותר מפנקים.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

3 בקתות עץ בחד נס במתחם אוויר ואווירה שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

אוויר ואווירה 3 בקתות עץ בחד נס

אין ספק, למתחם אוויר ואווירה בחד נס יש להגיע אם אתם מוכנים לפינוק אמיתי בלבד. אם מדברים על פינוק, מדברים על בקתות עץ ברמת הגולן עם ג'קוזי גדול ומפנק בכל בקתה, צימרים עם עיסוי שוודי, דיל צימר בצפון עם טיפולי ספא ועוד.

רוצים המלצה ממש חמימה? סדנה להכנת גבינות!

במתחם תוכלו ליהנות מסדנה מסוג כזה, תוך שאתם גם מכינים לעצמכם את מטעמי הצוהריים (עדיף בראנץ'). אוקי, מוכנים להמלצה הבאה? בקתות עץ בחד נס עם ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, שכוללת גם בקבוק יין משובח ביותר אם תרצו.

פותחים את בקבוק היין אל מול נופי הכנרת – וואו!

אתם מוזמנים לפתוח את בקבוק היין אל מול הנופים המדהימים של הכנרת, תוך שאתם מוקפים בצמחייה בהחלט ייחודית. הצמחייה ברמת הגולן צמחה רבות לאחר חורף 2020, ואנחנו מזמינים אתכם להתעטף בה ולהכיר בעוצמתו של חיק הטבע.

עוד קצת על חיק הטבע? מופע צפרות מרהיב! מה עוד? ספארי לילה בצפון עם ג'יפים לנהיגה עצמית כיפית במיוחד. בואו נדבר על שני אלו. באגמון החולה תוכלו לחוות צפייה והתבוננות בעופות דורסים, עדיף בלילה. דעו לכם, צפרים מכל העולם מגיעים לעמק החולה בכדי לחזות במחזות הנדירים של נשרים, בזים, ינשופים, עופות דורסים ועוד.

אטרקציות וטיולי שטח ברמת הגולן והצפון

מה לגבי ספארי לילה ברמת הגולן והצפון? קחו לכם ג'יפים בנהיגה עצמית בצפון וברמת הגולן, בעזרתם תוכלו להתבונן בממלכת החי בשעות הלילה. הטורפים המצויים והחיות הנפוצות ברמת הגולן הם שועלים, תנים וצבועים, חזירי בר (עשויים להיות ענקיים – עד כ-200 קילו ואף יותר), עופות דורסים ועוד.

מתחם אוויר ואווירה בקתות עץ בחד נס הכפרית, ישמח לכוון אתכם למוקדים הכי נחשקים, מהם תוכלו לצאת לטיולי שטח בצפון. לאחר יום מסלולים מומלצים בצפון ומעט כאבי שרירים, אתם תגיעו למתחם צימרים ברמת הגולן מפנק, אוויר ואווירה, שכולל בתוכו 3 סוויטות כפריות.

מה בכל בקתת עץ כפרית במתחם? כל הפינוק!

חלק מהבקתות עץ הכפריות שבמתחם כוללות גם ג'קוזי, בעוד שכולן כוללות נוף מדהים אשר נשקף לאזור הכנרת. חדרי הרחצה מצוחצחים, המיטות ענקיות, המצעים איכותיים והמטבחונים מאובזרים. אם כל זה לא מספיק, המתחם ישמח לפתוח בפניכם פינות ישיבה פרטיות, פינות בישול, פינות BBQ ועוד רבות.

בכל מקרה, מאוכזבים אתם לא תצאו, זה בטוח.

בין אם אתם מחפשים אחר חופשה כפרית בצפון, צימר זוגי עם ג'קוזי, סוויטה לזוגות עם נוף לכנרת, או כל סוג חופשה אחרת, יש לכבות את ה-WAZE, הגעתם לאחד היעדים הכי מדויקים שתוכלו להגיע אליהם – אוויר ואווירה בקתות עץ כפריות בחד נס, העיירה הכי כפרית ויוקרתית במזרח התיכון.

אטרקציות מומלצות סביב עיירת חד נס – יישוב כפרי

סביב העיירה תמצאו המון מסעדות מומלצות בצפון, אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, מסלולי מים בצפון, מסלולי שלג ועוד. בין אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בצפון או חופשה זוגית ברמת הגולן, אתם עומדים להנות בגדול באזור זה. האזור כולל גם יקבי יין מקומיים, כאלו שתוכלו גם לבקר בהם ולקבל הדרכות, אך תוכלו גם לטעום טעימות. אפשר גם קצת להשתכר, אתם בחופש.

לבסוף, חשוב לנו להדגיש דבר אחד עיקרי. נופי רמת הגולן מהווים בית לבעלי חיים מסוגי רבים, אך לא רק. שדות, חורשות, יערות ונופי רמת הגולן מהווים ריאה ירוקה עבור כולנו, בין אם אנחנו מתגוררים בצפון, במרכז או בדרו הארץ או מתארחים במתחם צימרים בחד נס. כשאתם מבקרים באזור, חשוב לאסוף אחריכם את הפסולת ולא להשאירה למטרת "מזון" לבעלי החיים. שימו לב, התבלינים שאנו צורכים והמאכלים שלנו גורמים להרעלה בקרב בעלי חיים. חוץ מזה, אל תשכחו להנות ובגדול! חופשה נעימה!

הזמינו בקתות עץ באווירה כפרית פסטורלית ביישוב חד נס

השווה

הכניסו את מילת המפתח