בילויים ברמת הגולן – 4 מקומות שחייבים להכיר

בילויים ברמת הגולן – 4 מקומות שחייבים להכיר

בילויים ברמת הגולן – 4 מקומות שחייבים להכיר

מחפשים בילוי לפחות עד חצות הלילה ואחרי צאת הכוכבים? סידרנו לכם דייט עם 4 מתחמי בילויים ברמת הגולן שאתם חייבים להכיר. אז למי יש גם נוף מטורף שלוגמים עם הבירה ומתי תופסים מחירים מצחיקים על כל הדרינקים בבר? צאו ותבלו. צ’ירס!

 

Gumpel's Pub – גמפל'ס פאב בגינוסר

אחד הברים האהובים ביותר על מטיילים ושוחרי מקומות בילוי ברמת הגולן והכנרת, שייך לאחד הקיבוצים הכי מדליקים על קו התפר שבין כנרת וגולן. גמפל’ס הוותיק והאטרקטיבי הוא מקום שמשלב בין עולם המשחקים לבין בירה טובה ומרעננת. סנוקר, פינג פונג, משחקי קופסה ומשחקי קלפים באווירת הטיול הגדול – הכל הולך כאן. בנוסף קיימת עמדת קריוקי לספונטניים והאמיצים (או השיכורים…) וגם הקרנות של משחקי ליגת האלופות. ציפור לחשה לנו שכדאי לברר גם על ההאפי האוור היומי, בין השעות 20:00-22:00.

Fass Brewhouse מבשלת בירה בקיבוץ גשור

כנראה אחד ממתחמי הלייט נייט הטובים והידועים של רמת הגולן, אם לא הטוב מכולם. האחים פס התחילו מייצור בירה ניסיונית בבית ההורים עד שעלו על הנוסחה המנצחת ופתחו מבשלה משלהם בחדר האוכל הישן בקיבוץ. וכשהבירה צברה עוד ועוד תאוצה, הם פתחו גם פאב צמוד למבשלה והפכו למקום בילויים ברמת הגולן שמטיילים ואורחי צימרים פוקדים אותו מכל רחבי המדינה.

אפשר גם לתאם סיורים במבשלה עצמה, לטעום ולהתענג על הנוף הנפלא במהלך הבוקר. הפאב מגיש ארוחות מעולות שעובדות נפלא עם הבירה וכדאי מאוד להגיע בימי שישי – אז הבירה צונחת ל-15 ₪ בלבד. מי מכם שישאר באזור עד יום ראשון, יוכל להרוויח גם את מוצ”ש שבו מתקיימת במה פתוחה למוזיקאים וחובבים.

החור השחור בכפר חרוב

הצד המזרחי של רמת הגולן לא ידוע בחיי לילה נוצצים למדי ולכן החור השחור הוא כנראה הבשורה הטובה והמוצלחת ביותר באזור, שמצליחה לתת מענה לילי לתושבים וגם לאורחיהם של המוני צימרים ברמת הגולן, ששואלים את עצמם מה עושים כששוקעת השמש. גם הפעם עסקינן במקום קיבוצי בסגנון אינגליש פאב, שכולל גם נוף מופלא לכל הכנרת מהמרפסת שלו.

המנה העיקרית כאן לצד מבחר די טוב של בירות וויסקי היא שניצלוצ’יפס ואפשר לנשנש הכל תוך כדי משחק סנוקר (אין צורך לשלם על השולחן) או הופעה כלשהי על הבמה. המקום ידידותי למעשנים ומוכן לארח בשמחה גם את הכלב, אם הגיע איתכם לנופש.

ירדנה בר בפארק הירדן

לכל מי שמחפש מקומות בילוי ברמת הגולן וטרם מצא משהו אטרקטיבי באזור חד נס – הנה הבשורה שחיכיתם לה: בתוך פארק הירדן הסמוך פועל מקום יפהפה בשם ירדנה בר שפתוח בעונת הקיץ ומציע אלכוהול ונשנושים לצד הנהר הזורם וכמובן הטבע. המקום צעיר יחסית ופועל על בליינים עיקריים של חוגרים וסטודנטים, אם כי גם זוג שמחפש מקום בילוי בחד נס ובסך הכל רוצה את הבירה/ שמפניה/ קוקטייל והשניצלונים בחוץ בערב של כיף ימצא כאן בהחלט את מבוקשו.

פוסטים קשורים

השווה

הכניסו את מילת המפתח