אירופה הקטנה – מתחם אירוח יוקרתי

אירופה הקטנה - מתחם אירוח יוקרתי

מחיר ממוצע ללילה ₪1,000

תיאור קצר

אירופה הקטנה – מתחם אירוח יוקרתי בחד נס, הוא אחד מאותם מתחמי צימרים שפשוט חובה לבקר בהם, לפחות פעם בשנה. אתם מוזמנים להציב סטנדרט חדש לגמרי לנופש וחופשים, הגעתם אל מתחם אירופה, בו יזכירו לכם מהו פינוק אמת.

פינוק אמיתי מתחיל בהגעה אל מתחם צימרים בחד נס מושלם, שם ניתן להרגיש בתוך שניה את הקסם. למזלנו, במתחם אירופה הקטנה ישנו קסם רב ולא צריך להמתין הרבה זמן עד שמרגישים אותו. ברגע שנכנסים למתחם אירופה, מרגישים שהושקעו בבניית המקום המון מחשבה, תשומת לב לפרטים, אהבה ויצירה. מדובר במתחם ייחודי מאוד, הפותח בפני אורחיו 2 סוויטות מפוארות ביישוב חד נס.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

המתחם "אירופה הקטנה" שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

צימרים בחד נס בהמלצה מפנקת

חד נס, שנמצא בצפון הכנרת, הוא יישוב תיירותי מאוד ויוקרתי למדי, ממנו ניתן לצאת לשלל אטרקציות מקומיות, מסעדות אותנטיות ומומלצות, מסלולי טיולים מומלצים ועוד. הגעתם ליישוב חד נס? אתם מוזמנים להניח את התיקים באחת מהסוויטות שבמתחם אירופה הקטנה, ולבדוק מה עוד יש למתחם להציע לכם.

בין אם מדברים על המתחם החיצוני והמשותף של אירופה או על הסוויטות עצמן, יש מה לספר. הסוויטות מצוידות במטבחונים, במכונות קפה, במיטות נוחות, טלוויזיות לוויין, חדרי רחצה מסודרים ויפים, מצעים נקיים ועוד. מה עוד נמצא במתחם? המון ייחוד! בואו נרחיב.

כיווני אוויר מושלמים בחד נס

כאמור, במתחם אירופה הושקעה מחשבה רבה כשבנו את המקום. זה מתחיל למשל, בבנייה היוצרת פרטיות מלאה בין הסוויטות. ישנן כניסות נפרדות לכל סוויטה, מה שיוצר הפרדה מוחלטת בין שתיהן. למרות ההפרדה המוצלחת בין הסוויטות, שנעשתה באמצעות בנייה חכמה, עדיין אותה בנייה לא חוסמת את זרמי האוויר הנפלאים שפוקדים את החצרות של הסוויטות בערב.

מומלץ להתלבש חמים, וליהנות מהאוויר הצלול של צפון הכנרת. שבו לכם במרפסת, פתחו בקבוק יין ואחר כך כנסו לג'קוזי הפרטי. יותר טוב מזה, יש? יש! אתם מוזמנים ליהנות גם מהחצר המשותפת שבמתחם. מה יש בה?

החצר המטופחת של מתחם אירופה הקטנה – חד נס

הגעתם אל אירופה הקטנה – מתחם אירוח יוקרתי בחד נס, כאן אין מקום לדאגות. אתם מוזמנים לשכוח מכל אותן טרדות הרובצות עליכם במהלך השבוע, וליהנות מחופשת צימרים יוקרתית באמת. בחצר המטופחת של אירופה הקטנה, תשתכשכו במי הבריכה המחוממת (בריכה גדולה), תיהנו מפינות ישיבה מעוצבות, דק עץ, מיטות שיזוף, פינת BBQ ועוד.

אם עדיין לא הכרתם את יישוב חד נס, צפון הכנרת, מדובר באחד היישובים הכי מפנקים בארץ. מתחם אירופה לא שוכח להתאים את קצב האירוח שלו לקצב של היישוב, ודואג לפנק את כל האורחים שלו בבקבוק יין מתנה בהגיעם למתחם. בהזמנה מראש ובתשלום נוסף, ניתן ליהנות מפינוקים נוספים, כגון עיסויים מסוגים שונים, טיפולי ספא מעולים, ארוחות מאוד מפנקות ועוד.

הזמינו סוויטות יוקרה עם בריכה פרטית בכל צימר

השווה

הכניסו את מילת המפתח