אהבתיה – צימרים לזוגות ומשפחות

אהבתיה - צימרים לזוגות ומשפחות

מחיר ממוצע ללילה ₪1,150

תיאור קצר

את הפסטורליות המושלמת אפשר לחוות במתחם הנקרא אהבתיה – צימרים לזוגות ומשפחות ביישוב חד נס, צפון הכנרת. המתחם מזמין אתכם להתארח בבקתות קסם של ממש, הכוללות פינוקים שחשבנו שלא קיימים. איך נשמע לכם צימר עם ג'קוזי פרטי בסופ"ש הקרוב?

אל מול יישוב חד נס, אנו נביט בנופים היפים בארץ, נופי צפון הכנרת. אנו מזמינים אתכם להכיר את מתחם אהבתיה חד נס, מתחם שכולו זוגיות. כמובן שאם אתם מתארחים במתחם כמשפחה, תוכלו להתאים לעצמכם בקתה משפחתית או סוויטה משפחתית. החוויה המושלמת לפניכם, אפשר כבר להתחיל לארוז. לא לשכוח בגדי ים (גם אם חורף). אם חיפשתם אחר בריכה מקורה ומחוממת, זה מתחם הצימרים בשבילכם.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

המתחם אהבתיה שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

אהבתיה חוויה כפרית בחד נס

היתרון הגדול של מתחם אהבתיה על מתחמי צימרים אחרים, טמון בחוויה הכפרית של המקום. הבקתות במתחם מעוצבות באופן הכי רומנטי ומזמין, כולל ג'קוזי פרטי בכל בקתה. בבקתה הזוגית למשל, תוכלו להיכנס לג'קוזי הפרטי שלכם, תוך שהמוסיקה המתנגנת בחדר, בוקעת ממערכת שמע המקיפה את הג'קוזי עצמו. מדהים, לא?

הסוויטה המשפחתית של אהבתיה – צימרים לזוגות ומשפחות בחד נס, היא ההמלצה החמה ביותר עבור משפחות. הסוויטה גדולה ומפנקת, וגם בה תוכלו למצוא את כל הפינוקים. כמו בבקתה הזוגית, גם בסוויטה המשפחתית תיהנו מטלוויזיית לוויין, מיטה גדולה, חדרי רחצה מטוקטקים עד רמת הפרט הכי קטן, מצעים נקיים, מגבות ועוד.

בחצר המשותפת של מתחם אהבתיה חד נס

החצר המשותפת של המתחם מציעה לנו להתפנק בה ולשכוח את כל הצרות, להניח אותן אי שם מאחור. אתם מוזמנים ליהנות מפינת ישיבה שמזמינה התרפקות בשמש, מבריכת זרמים מפנקת, בריכת שחייה מקורה לחורף ולקיץ, בריכת דגי נוי ועוד. אגב, דגים, אתם בהחלט מוזמנים להכניס את רגליכם לבריכת דגי הפדיקור של המתחם. מישהו ביקש קוסמטיקאית ולא קיבל? חוויה!

עוד בחצר המשותפת של אהבתיה – צימרים לזוגות ומשפחות בחד נס, תוכלו להבעיר אש ולהפוך סטייקים או חציל, להכין את הטחינה והמטעמים במטבח החיצוני, להשתמש בספא ענק, בסאונה יבשה במטבחון חיצוני מאובזר ועוד. בהחלט חוויה מומלצת ופסטורלית.

צימר שתי קומות בחד נס

תוכלו לבחור את הצימר שלכם, בדיוק את זה שיענה על כל הצרכים שלכם מהחופשה. אתם מוזמנים להתארח בצימר 2 קומות ייחודי, שמותאם באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בעוד שכל האטרקציות נמצאות בקומה התחתונה, בקומה העליונה הילדים יוכלו ללכת לישון.

בקומה התחתונה של הצימר תמצאו את הפינוקים שכולנו אוהבים ומכירים, כמו למשל מיטה זוגית וטלוויזיית לוויין, מטבחון מאובזר ועוד. בהזמנה מראש ובתשלום נוסף, ניתן להזמין ארוחות ברמה הכי גבוהה, טיפולי ספא, עיסויים ועוד. מומלץ מאוד להתייעץ עם המארחים שלכם באהבתיה בנוגע לאטרקציות מסביב יישוב חד נס. 

הזמינו סוויטות יוקרה עם ציון 9.6 בבוקינג

השווה

הכניסו את מילת המפתח