פסטורלי – צימרים עם בריכה פרטית

פסטורלי - צימרים עם בריכה פרטית

מחיר ממוצע ללילה ₪1,000

תיאור קצר

אם הגעתם אל מתחם פסטורלי – צימרים עם בריכה פרטית בצפון, הגעתם אל יעד החופשה המושלמת. המקום מותאם רבות עבור זוגות, אך גם משפחות קטנות יכולות להתארח במתחם זה בכיף שלם. אתם מוזמנים לחוות נופש קצת אחר, והרבה פסטורלי.

מה אנחנו צריכים בחופשה שלנו, אם לא שקט ושלווה, פסטורליות ופינוקים? פסטורליות מכל עבר, זה מה שתמצאו במתחם פסטורלי, שביישוב בחד נס. היות ויישוב חד נס שוכן לו בצפון הכנרת, אתם מוזמנים לחוות נופים יפהפיים ומאטרקציות רבות לזוגות ולמשפחות. מתחם פסטורלי פותח בפני אורחיו 2 סוויטות בצפון של עונג, כאשר בכל סוויטה גם יש בריכה פרטית ומחוממת. מה יותר כיף מזה?

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

צימר פסטורלי שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

צימרים עם בריכות חורף

הגיע החורף ואתם כבר ממש רוצים לצאת לחופשה? אין סיבה להמתין לאביב או לקיץ. ארזו לכם בגדי ים והגיעו אל מתחם פסטורלי, שם ניתן להיכנס למים בכל ימות השנה. דמיינו את התמונה הבאה: אתם נכנסים לתוך סוויטה מפוארת ברמת הגולן, בעוד שבתוך הסוויטה ישנה יציאה לחצר פרטית.

החצר הפרטית עשויה דק עץ ובאמצע הדק ישנה בריכה פרטית, רק בשבילכם ועבור השימוש שלכם. הפרטיות מלאה ושלמה, למרות שאין מרחק רב בין 2 הסוויטות שבמתחם. בעקבות בנייה נכונה ובידוד טוב, הסוויטות אטומות בפני רעשים והתחושה היא שאתם לבד במתחם צימרים בחד נס. פרטיות מלאה, הרומנטיקה כבר עוד דקה באוויר ובקבוק היין נפתח.

פסטורליות של חופש בחד נס

מה עוד נמצא במתחם? פסטורלי – צימרים עם בריכה פרטית בחד נס, מציע לנו להתפנק גם בחצר המשותפת של המקום. בחצר תיהנו מצמחייה נעימה וריחנית, ממיטות שיזוף ועוד. אתם מוזמנים להבעיר כאן אש ולהפוך ירקות על המנגל, בפינת ה-BBQ המיועדת לכך. אם אתם לא אוהדי בישול גדולים, מארחי פסטורלי ישמחו לקחת את הזמנתכם מראש.

בהזמנה מראש, ניתן להזמין אל הצימר עצמו מגוון עיסויים, כולל טיפולי ספא הניתנים לכם בסוויטה. פסטורלי מפנק את אורחיו באותם סוגי טיפולים בתוספת תשלום, וניתן גם להזמין דילים הכוללים ארוחות בוקר עשירות. צוות המתחם מסייע רבות בכל מה שקשור לאטרקציות מקומיות בצפון, בהמלצות על מסעדות טובות ועוד. במה הייחודיות של פסטורלי מתבטאת?

מתחם פסטורלי הייחודי

הייחודיות של מתחם פסטורלי טמונה בשקט ובשלווה שאפשר למצוא במקום. למשל, אם אתם חוגגים ירח דבש או יום נישואין, מתחם זה הוא המתחם המושלם עבורכם. ניתן ליידע מראש את המארחים שלכם בנוגע לאירועים מיוחדים מסוגים אלו, והסוויטה תסודר בהתאם לאירוע שאתם חוגגים.

בחצר המשותפת של המתחם אפשר לשבת גם בשעות הקטנות של הלילה. תוכלו להנעים את זמנכם בסביבת חצר מאוד מטופחת בעלת אורות ותאורה מרגיעה. בצמוד למתחם חניה פרטית. בקרבת היישוב, קיים בית כנסת עבור אורחי היישוב ומתגוררי היישוב.

הזמינו סוויטות יוקרה מבודדות עם בריכה פרטית

השווה

הכניסו את מילת המפתח