צימר גייד – מהי האג'נדה שלנו ואודותינו

צימר גייד – מהי האג'נדה שלנו ואודותינו

צימר גייד – מהי האג'נדה שלנו ואודותינו

צימר גייד הוא מגזין תיירות ומידע למטייל, אך בהחלט לא רק. אנו מגזין תיירותי בצפון, שאיכפת לו מכל מילה אשר נכתבת בו ומכל תמונה אשר מצולמת. זאת, בכדי לספק את המידע הכי מדויק. כך, אנו מאמינים שנשמור על כל הצדדים מרוצים, האורחים והמארחים גם יחד. 

מגזין התיירות, צימר גייד, הוקם לאחר שבעלי מתחמי צימרים ברמת הגולן התאגדו והקימו את האתר כקבוצה וכוח אחד שמניע תהליכים שיווקיים של תיירות בצפון, מוודא פרסום עסקים בצפון בצורה הכי נכונה ועוד. אחד הדברים המרכזיים, עליהם אנו שמים את הדגש, הוא שיפור התדמית של הצימרים בצפון.

פרסום של עסקים בצפון בגוגל

צימר גייד דואגים תמיד להבליט את המתחמים הטובים באמת! את אילו שאכפת להם מהאורח המגיע להתארח במתחמם, המקצוענים האמיתיים שאין עוררין על היותם מלכי ומלכות האירוח בצפון.

אנו דוגלים בפרסומם של מתחמי אירוח בצפון אשר נחשבים כבעלי תודעת שירות גבוהה, מתחמים המכבדים את ענף האירוח ואת האורח. היות וצימר גייד הוא כוח תיירותי בצפון, המורכב מכמה וכמה גורמים משמעותיים ובעלי מוניטין אירוח של שנים, המגזין תמיד יעשה הכול בכדי לספק מענה מלא לגולשים.

פרסום בפלטפורמה שאיכפת לה מכל עסק ומתחם

נוסף על מענה מלא לגולשים, מגזין צימר גייד דוגל בלקיחת אחריות על המידע המפורסם באתר. כקבוצה הפועלת למען שיפור התדמית של צימרים בצפון, המגזין יישא בכל האחריות, גם במקרים בהם גולש הזמין חופשה הזמין דרך האתר ונתקל בבעיה.

הקידום נעשה על ידי המגזין עצמו, ואין שום עמלות או אינטרס לטובת ובעד המפרסמים השונים. עלות הפרסום היא זולה מאד, אך מחייבת את המפרסם לעמוד בתנאים ללא פשרות וכמו כן, הפרסום מחייב שקיפות, בדיקה ותחקיר מעמיק של כל מתחם או עסק מצטרף.

מעוניינים לפרסם עסקים בצפון? פרסום עסקים בצפון, פרסום מתחמי אירוח בצפון, פרסום צימרים בצפון, פרסום מלונות בצפון ועוד. בדקו את האפשרות לפרסם בזול עוד היום, ותיהנו מפרסום בצפון בעלויות SUPER מיוחדות. אנו מציעים מקצוענות, שיווק נכון והבלטת כל החוזקות של העסק שלכם.

כתיבת תגובה

פוסטים קשורים

השווה

הכניסו את מילת המפתח