חלום יוסף צימרים לזוגות בלבד

חלום יוסף צימרים לזוגות בלבד

מחיר ממוצע ללילה ₪1,200

תיאור קצר

חלום יוסף – צימרים לזוגות בלבד, הוא המתחם שאתם צריכים להכיר, במיוחד אם אתם מחפשים אחר מתחמי צימרים זוגיים בלבד. אז מה נמצא במתחם ומה הייחודיות שבו? בואו נדבר על סוויטות יוקרתיות לזוגות והתפנוקים שמסביב.

אין צורך להמשיך לחפש אחר צימרים זוגיים בצפון, הגעתם ליעד הכי נכון. אתם מוזמנים לקחת את החופשה הבאה שלכם למחוזות וגבהים חדשים, מפני שחלום יוסף קורא לכם לנפוש בו. חלום יוסף בחד נס, הוא מתחם צימרים הכולל את כל הפינוקים שרק ניתן להעלות בדמיון, כולל כמובן, איך לא, ג'קוזי פרטי בכל סוויטה יוקרתית. איפה נמצא את כל הטוב הזה? ביישוב חד נס, צפונית לכנרת.

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

המתחם חלום יוסף שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

יישוב חד נס הרומנטי והנופים הנשקפים ממנו

כאמור, יישוב חד נס נמצא אל מול צפון הכנרת, אחד האזורים היפהפיים בארצנו הקטנה. אל מול סוויטות רומנטיות במתחם יוסף, הנוף הנשקף פשוט מהמם ביופיו, אווירה שאסור לפספס. אין ספק, החוויה של הנופש שלכם תושפע רבות מהאווירה ומהנופים סביב הצימר שלכם.

במתחם תוכלו ליהנות מהאווירה המושלמת, שכוללת כמובן פרטיות כמו שזוגות אוהבים. החופשה הקרובה שלכם הולכת להרגיש שונה לגמרי, ואתם בהחלט מוזמנים להיכנס למי הבריכה החיצונית, שהיא גם מקורה בחורף ומחוממת. אתם מוזמנים לארוז בגדי ים, גם אם אתם באים לנפוש בימות הגשומים של השנה. מומלץ מאוד!

מה עוד במתחם יוסף?

חלום יוסף – צימרים לזוגות בלבד, הוא מתחם צימרים ברמת הגולן בו תמצאו ג'קוזי בכל סוויטה, שגודלו 1.40 על 1.80. מעבר לג'קוזי זוגי מפנק, בכל סוויטה ישנם מצעים נעימים ורכים, המזמינים אתכם להתעטף בתוכם במשך שעות. תיהנו מטלוויזיית לוויין, פינת ישיבה מעוצבת, וגם מערסלים התלויים בחצרות הסוויטות.

אגב, ב-2 מהסוויטות במתחם, תוכלו למצוא סאונה יבשה שתדאג לכל נקבובית ונקבובית זיעה בגופכם. בנוסף, בשתי סוויטות אלו תמצאו גם קמין אותנטי לחימום חורפי. אם לא ידעתם, הטיפול של סאונה יבשה מאוד מומלץ בחורפים, היות ובמהלכם אנו איננו מזיעים. ואפרופו טיפולים שונים, ניתן להזמין מראש ובתשלום נוסף טיפולי ספא, עיסוי זוגי, צימר בצפון עם ארוחות בוקר הכי מפנקות כבקשתכם ועוד.

מתמחים בעיצוב הסוויטה לאירועים מיוחדים

במידה ואתם מעוניינים לחגוג אירוע חגיגי כלשהוא, כמו למשל יום נישואין או ירח דבש, מומלץ מאוד לעדכן את המארחים שלכם מראש. לעיתים, הפרטים הקטנים עושים את ההבדל הכי משמעותי. כשהסוויטה מסודרת בצורה רומנטית ומזמינה, התחושה עשויה להיות אחרת לגמרי.

מתחם חלום יוסף מתמחים בעיצוב והכנת הסוויטה עבור אירועים מיוחדים מסוגים אלו, ככה שתוכלו לחגוג את האירוע שלכם בשמחה רבה, שתישאר בליבכם גם לאחר שתסיימו את החופשה.  אורחים המגיעים למתחם חלום יוסף, מוזמנים להתייעץ עם הצוות לגבי אטרקציות לזוגות בצפון, מסלולי טיולים לזוגות בצפון ועוד.  ההתמחות? מענה לזוגות!

הזמינו סוויטות יוקרה להצעות נישואין עם טיפולי ספא

השווה

שלום לכם ותודה שבקרתם, אנו שמחים על כך

הכניסו את מילת המפתח