הפינס – צימרים למשפחות עם בריכה

הפינס - צימרים למשפחות עם בריכה

מחיר ממוצע ללילה ₪1,050

תיאור קצר

הדליקו את הנרות הסובבים את הג'קוזי הפרטי שלכם, הגעתם אל הצימר המפנק ביותר. הפינס – צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת, הוא המקום אליו תגיעו כשתרצו להתפנק כמו באגדות. בואו נדבר על צימרים מפנקים ברמת הגולן.

הפינס (HAPPINESS) הוא מתחם סוויטות מפנקות, שממוקם ביישוב חד נס. צפון הכנרת ידועה בשל נופיה המרהיבים, והם ימגנטו אתכם גם אם אם לא חובבי חי-הטבע הכי ידועים בשכונה. בין הצמחייה הירוקה לנופים הקסומים, אנו נמצא את מתחם הפינס המוודא את הפינוק האידיאלי לכל אורח ואורחת במתחם. מה נמצא כאן?

פרטים נוספים

כדאי לדעת

מיקום

מתחם הפינס שוכן בישוב התיירותי חד נס בדרום רמת הגולן, צפון הכנרת. חד נס ממוקמת ממש מול שמורת בית צידה ( פארק הירדן ) ממערב, ובריכת המשושים ממוקמת מזרחית לישוב.

צימרים עם ג'קוזי בצפון

במתחם הפינס האורחים יכולים ליהנות מטלוויזיית לוויין, המשדרת 24 שעות ביממה. אתם יכולים להיכנס אל הג'קוזי המלבני והגדול, סביבו יונחו עבורכם נרות. בכל סוויטה קיימת מערכת שמע מעולה והסוויטות הן אטומות בפני רעשים, ככה שתוכלו ליהנות ממוסיקה ופרטיות מלאה.

אתם מוזמנים להשתמש במטבחונים הנמצאים בכל צימר וגם במכונות הקפה, במיקרוגל ובקומקום ועוד. בכל סוויטה תוכלו ליהנות מחצר פרטית, כזו המזמינה אתכם להתרפק בה שעות. פינות הישיבה במתחם מותאמות לרביצה ממושכת, ואתם גם מוזמנים לצאת אל המתחם החיצוני והמשותף של הפינס. ומה נמצא שם?

מתחם החוץ המטופח של הפינס

אם מדברים על פינוק, כאן המפונקים האמיתיים ייהנו ובגדול. במתחם החוץ של הפינס תמצאו בריכת שחייה מחוממת לחורף, אך זה לא הכול. שמעתם על ספא דגים? אתם מוזמנים להניח את כפות רגליכם בבריכת דגים המסייעים בהורדת העור המת מכפות הרגליים. אין ספק, החוויה עשויה להרתיע אנשים מסוימים, אך אל תשכחו שהטבע לפעמים יודע בדיוק מה טוב בשבילנו.

עוד במתחם החוץ, תיהנו כמובן ממיטות שיזוף הצמודות לבריכת הפינוקים, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה, פינת גריל BBQ מאובזרת, מטבח חוץ ועוד. בכל סוויטה תמצאו בקבוק יין מתנה, אותו תוכלו לפתוח לשפת הבריכה או הג'קוזי הפרטי.

פינוקים בהזמנה מראש ובתשלום נוסף

הגעתם אל הפינס – צימרים למשפחות עם בריכה בחד נס, המתחם בו השמיים הם גבול הפינוק. אתם יכולים להעצים את חווית הנופש שלכם בעזרת עיסוי המגיע אליכם עד פתח הסוויטה. מעבר לעיסויים מסוגים שונים, שניתנים לכם על ידי מעסות מקצועיות ומוסמכות, ניתן גם להזמין טיפולי ספא.

תוכלו גם להתפנק על ארוחות מהסרטים, אך לא לשכוח לעדכן את המארחים שלכם אם תזונתכם היא מאוד ספציפית. אם אתם ניזונים רק מהצומח, חובה לעדכן. ללא כל תשלום, תוכלו תמיד להתייעץ עם המארחים שלכם בנוגע לשלל אטרקציות באזור. אזור חד נס ידוע בשל יכולתו לארח בהצלחה נופשים מכל הסוגים. במילים אחרות, האטרקציות באזור מותאמות עבור כולם. התייעצו עם צוות הפינס וקבלו את הטיפים הטובים ביותר! צוות המתחם כאן בכדי להמליץ לכם על מסעדות שוות ואותנטיות, מסלולי טיולים מומלצים ועוד.

הזמינו סוויטות עם סאונה ובריכה מחוממת

השווה

הכניסו את מילת המפתח